Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Idag bestilte vi fra dollys. De har en policy på levering så fort som mulig, og innen en time. Vi har opplevd mange ganger tidligere at sjåførene har ringt like før timen er omme, for å fortelle at de er der "straks" osv... Har alltid vært greit for oss.... MEN Idag ringte de fra den lokale restauranten, hvor de leverer fra til oss. Det hadde gått nesten en time( så på tlf at det var 3 minutter igjen) og de sa: Sjåføren har kjørt av veien. Uffda,sa jeg... Ja,men vi blir nok litt forsinket pga at vi må ordne en annen sjåfør, svarte de. Javel, sa jeg. Pizzaen kom etter 1 og en halv time. den var ikke varm lengre. Mer lunken. Da jeg åpnet døren, hørte jeg ingen unnskyldning for at de var sene eller noe. Jeg fikk bare høre prisen jeg skulle betale. Er dette riktig? Hva ville dere gjort? Jeg ba om kvittering. Ringte halv 10 og pizzaen kom kl 11 da det var en time til vi skulle legge oss. Gjelder ikke denne "policyen" når man kjører utav veien eller har andre ulykker? Jeg skjnner ikke helt.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Den policyen gjelder uansett(om du ikke har fått annen beskjed når du bestilte). Jeg er en tidligere peppes-sjåfør og vi hadde ga uoppfordet halv pris om man var over tiden, om enn bare tre minutter. Om man var så mye forsinket somen halvtime og pizzaen var kald så fikk dem halv pris på denne leveringen også sendte vi gavekort på 1 stor pizza i posten.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Takk. Jeg er veldig skuffet. De var så forsinket og da burde de spurt meg på tlf om det gikk greit at de slapp å gi meg rabatt. ...Synes jeg. Har kvittering osv.. Hva synes du jeg burde gjøre? Ikke at jeg er grådig eller noe, men opplegget i kveld irriterte meg. Han som tilslutt kom var jo ikke høflig engang. Jeg åpnet døren: 390 kr takk! var alt han sa. som regel er de hyggelige og sier "håper det smaker" " ha en fin kveld" osv... "det var vel fordi han kjørte av veien" sa mannen min,. nei! for da de ringte meg fra restauranten fortalte de at det skulle komme en annen sjåfør pga at den som egentlig var påvei hit, hadde kjørt av veien. Grrrr... kjenner jeg blir litt sint. De burde vel i det minste være ydmyke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå