Gå til innhold

Lillebie:-)))

Pysekatten med 2 i magen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg nå? Tenker på deg.

Leste i avisen i dag at når den nye loven for lesbiske og homofile trår i kraft 1 januar, da får de lov å få ass.befr. her i Norge. Da burde dere jo også få dekket det på lik linje med oss andre. Men det vet jeg ikke noe om. Men tenkte økonomisk for dere og med tanke på videre prøving og søskenforsøk. Vet ikke om du var klar over dette.

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt på denne jeg;-)

Skrevet

Hei Pysekatten :o) så koselig at du skal få en liten jente :o)

har ikke internett, vi har nettop flyttet, men følger med dere på mobil nett enn så lenge, men får ikke svart der :o)

joda her tikker det fremover, gruer meg litt til juleaften, skal feires med små barn og lykkelige foreldre....men får bare bite tennene sammen,

Vært på kontroll i dag, og gyn mente jeg ikke burde gi opp, at jeg skulle prøve en gang til, for neste gang kunne være gangen! så jeg regner med det skal bli meg neste gang også....men skal bytte jobb og spare opp penger først, så det blir ikke før til våren!

ang nye ekteskapsloven, så tar det nok laaang tid før vi får prøverør! men insiminering kan man stille seg i kø på i haugesund etter hva jeg har forstått.... men først må de jo sanke inn ny sperm, siden den spermen som er donert er donert til hetrofile....så må vi også ha en "prøvetid" som alle andre par.....har lest meg litt frem inne på donor egg/sæd her inne om at man må regne med et par år før man får IVF...så er det jo dyrere å reise til haugesund enn å reise til københavn om kona skal insimineres, så det blir nok danmark hvertfall i 2009, og vi satser jo på at vi skal bli gravide en av oss i 2009:o)

jeg skal prøve å sende inn kvitteringene mine for morro skyld, å se hva nav svarer uansett denne gangen hvertfall :o)

Jeg ønsker deg en riktig GOD JUL pysekatten, til deg og dine :o)

stooor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...