Gjest Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Jeg skal begynne på nesespray nå i slutten av desember, og sprøyter i januar, men gruer meg noe innmarri til evt. bivirkninger... Hadde dere mange? Jeg jobber tett på mennesker hele dagen, og det passer seg ikke akkurat å svette og være gretten hele dagen da Og er det noen som vet sånn ca. hva medisinene koster? Nesesprayen kosta jo 1200,- Hvor mye er sprøytene på da?
SOMMERSMILET Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Hei hei:-) Jeg begynte med nesesprayen nå den 6.des og skal begynne med sprøytene 31.des. Spennende dette:-) Jeg har som bivirkninger at jeg blir skikkelig tett etter nesesprayen og litt vondt i hodet. Vet ikke hva slag du skal gå på , men vi betalte 9000 kr for medisinene våre. Lykke til:-)
tirilsen Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Jeg gruet meg selv husker jeg, men hadde ingen bivirkninger, kanskje en smule trøtt, men ellers tipptopp, både med Synarela og sprøytene ) Noen sliter veldig stakkars, andre kjenner ingenting. Vi betalte tilsammen 8500,- for sprøyter/spray/1 forsøk. Skal teste julaften, kjenner litt aktivitet inni magen så er veldig spent her om den har klart å klore seg fast!!! lykke til )
Nøtt Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Jeg skal ikke legge skjul på at jeg synes sprayen var et sant h*****. Men pga påska måtte jeg gå på den i 4 uker, hos de fleste holder det med 2 uker. Bivirkningene mine kom for fullt etter 10-12 dager, da med hodepine, hetetokter, søvnløshet og gråting/dårlig humør/kort lunte. Disse forsvant imidlertid ganske fort etter at jeg begynte med sprøytene, og da begynte jeg å føle meg som meg selv igjen. Andre kjenner ikke noe i det hele tatt, så det er veldig individuelt hvordan man reagerer. Jeg måtte få sykemelding til slutt, for søvnløsheten og humøret mitt var ikke forenlig med det yrket jeg har. Vi betalte vel 11-12000 tilsammen for det første forsøket, med medisiner og egenandel. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå