Trollemor og snuppa! Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Vet ikke hvor ellers jeg skal henge det opp! Doen passer så bra lissom... ) Men jeg er litt usikker på om jeg synes det er litt harry.. :oP
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 JA Drit i å henge opp et bladstativ.
Trollemor og snuppa! Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2008 På do eller generelt? :oP
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 Nej det er kjempe morsomt:D Elsker doer med blader og slikt =P
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #6 Skrevet 20. desember 2008 Æsj... ville ikke rørt de bladene..:S
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #7 Skrevet 20. desember 2008 Det er ultraharry=))) Men sikkert praktisk..hehe.
Trollemor og snuppa! Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. desember 2008 Forbinder blader og do med bajs.. Er ikke det litt ekkelt?
Endelig mor til 2 Skrevet 20. desember 2008 #9 Skrevet 20. desember 2008 hææ? vet ikke hva dere gjør når dere er på do, men hvis jeg leser på do gjør jeg som følger: Kler av meg buksa, setter meg ned på dassen, tar opp bladet,leser mens jeg driter,legger fra meg bladet,også vasker henda. Skjønner ikke hvordan jeg skulle klart og få drit på bladet? med mindre man har driti i buksa da. Synes det er lurt med bladstativ på badet jeg da. Så harry er jeg. hehe
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #10 Skrevet 20. desember 2008 Det er helt avhengige av dovanene til de som sitter på do. Det er bedre med et system enn at det flyter rundt, noe som er mer harry (hvis bladstativ i utgangspunktet er harry da). Vi har bladstativ på vårt "master bathroom" i vår villa. Og vi er ikke harry!
-MtG- Skrevet 21. desember 2008 #11 Skrevet 21. desember 2008 ''jeg synes det virker veldig praktisk. Vi har en bunke med blader ved siden av do. Ser rotete ut. Når man har små barn er det deiligmed den alenetiden man har på do hvor man bare kan sitte lenge og lese blad:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå