Gå til innhold

Litt grøtpulver i melken??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min blir 3mnd til uka og hun er veldig sulten og blir fort sulten igjen, jeg tenkte jeg skulle ha litt grøtpulver i melka for å få den litt tykkere og forhåpentlig vis bli litt mettere. Har noen erfaring fra dette og hvor mye pulver man kan ha i flaska? Tenkte 1/2 ts - 1 ts i 140mm med melk, høres det greit ut til å begynne med??? Har ikke gjort det før... Fint med noen tips:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten at jeg vet noe om dette så svarer jeg: Hva med å innføre litt fruktmos isteden for grøt. Vet at for tidlig innføring av mel kan gi plager senere. _KAN_ (sikkert meget sjeldent). Jeg begynte i allefall med frukt med min første. Ikke pga at han virket så himla sulten, men bare fordi han var så intr. i mat og når vi voksne spiste. Så i steden å kjøpe en pakke grøt som han kanskje ikke likte eller tålte, så kjøpte jeg sånt lite glass med frukt. Han likte det :)

Nr to likte ikke fruktmos. Så med han begynte jeg med grøt når han var ca 3,5mnd.

Skrevet

jeg begynte med velling da han var 3,5 mnd jeg bare hadde litt pulver oppi jeg, Jeg ammer men blandet det med mme.

Men jeg bruker mais grøten. den inneholder ikke hvete heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...