flypapir Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Man bruker den vel som regel på skinke, men kan man bruke den på mye annet og...? Mannen her har nettopp laget 1,5 liter nemlig (og vi skal være borte nesten hele jula). Trenger derfor tips til hvordan vi skal klare å bruke den opp..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Jeg er ikke glad i sennep i det hele tatt.. Men i saus kan det smake godt med sennep i.. Men da gjerne grov sennep eller sterkere typer ala dijou.. Vet ikke hvem type du har.. =)
flypapir Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2008 Han har laget sennepssaus...Altså en saus med sennepssmak. Typisk juleting ettersom jeg har forstått det..
flypapir Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2008 Den er forøvrig laget med grov sennep, dill og diverse annet..
Vrimle Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 Jeg bruker sennepsaus på kyllingfeilt. Med ris og brokkoli til, det er kjempe godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå