Gå til innhold

Et litt dumt spm ang. sex...

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren min pleier å bruke misjonærstillingen, den fungerer ALLTID. Vi gjør det på en slik måte at det blir ganske hardt trykk på magen min, hele kroppstyngden hans blir på meg og da hovedsaklig på magen. Nå begynner magen å komme ut litt, og jeg begynner å bli redd for at dette trykket kan skade babyen? Er det noen som vet dette?

Jeg vet at vanlig sex ikke er skadelig, men jeg lurer på om man skal unngå dette trykket for at det ikke skal være skadelig...

Dette er sikkert et kjempedumt spm, og det er sikkert mange som tenker (prøv andre stillinger, da vel!), men jeg ønsker virkelig å kunne fortsette med denne stillingen så lenge som mulig...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139315072-et-litt-dumt-spm-ang-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg aner ikke hva du kan gjøre ang misjonærstillingen, men her er en side jeg kom over en dag. Det er fra nrk sine nettsider og programmet puls. Her kan du søke opp stillinger som er bra i mange forskjellige situasjoner, for eksempel om du er gravid: http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.6331899

Betyr dette at det ikke er bra med dette trykket på magen? Jeg vet at andre stillinger (eller misjonærstillingen uten trykk) vil hjelpe, men jeg ønsker så veldig å kunne fortsette med denne muligens litt rare versjonen, for det fungerer så bra... Derfor er det jeg lurer på: Er trykket farlig eller ikke...?

Skjønner at dette høres litt rart ut, men slik er det nå en gang med vårt sexliv... :)

Tør du å spørre jordmor eller lege neste gang du er der?

Jeg vet ikke, men tenker at så lenge det ikke er ubehagelig så er det sikkert ikke farlig. Den lille ligger jo veldig godt beskyttet inni der, men som sagt jeg tør ikke garantere det!

Det går kanskje an å spørre lommelegen eller noe sånt anonymt hvis ingen her vet eller du ikke tør å spørre jm/lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...