Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #51 Skrevet 20. desember 2008 Jeg fant faktisk HI, med hjelp av google samt en smule kunskap om temaet.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #52 Skrevet 20. desember 2008 Ja, da stemmer det ikke, vet dere. Herregud. Jeg avsluttet graden min i desember 2007. På doktorgradsnivå ved mitt universitet tar godkjenningsprosessen flere mnd. Disputerte den nå i begynnelsen av november. Så prøv igjen om et halvt års tid, dere, kanskje dere får et treff eller tre da. Natta.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #53 Skrevet 20. desember 2008 Forøvrig legger jeg ikke ut den eksakte tittelen på PhD'en min her. Herregud, get your facts straight. Eller en utdannelse, perhaps? HI
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #54 Skrevet 20. desember 2008 Etter de opplysn du ga virker oppg-temaet ditt veldig mainstream, HI. Been there, done that. Og Bristol, he-he, ja, ja...
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #55 Skrevet 20. desember 2008 Det lukter dårlig selvtillit av HI, rett og slett. Burde ikke du grave nesen din ned i en eller annen bok, slik at du kan forsvare din påståtte doktorgrad i fremtiden også??? I stedet for å sitte her å nedverdige inteligensen din. Å veie folk etter utdannelse og bosted er tegn på et umodent sinn.
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 20. desember 2008 #56 Skrevet 20. desember 2008 Skriver under på den jeg anonym 21:00.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #57 Skrevet 20. desember 2008 Ja, ja, dere får si hva dere vil. Hvis man ikke skal vurdere folk utifra f.eks utdannelse synes jeg det er veldig rart. Oppgave temaet mitt er forøvrig ikke spesielt mainstream- men det er klart at jeg ikke er den første som er interessert i postcolonial literature... Men, whatever. Jeg må si jeg regner mange av disse innleggene for sjalusi. Mannen min og jeg sitter her og bare ler oss ihjel av dere. Men, nok er nok. Ciao
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #58 Skrevet 20. desember 2008 he he he....ler meg i hjel...doktorgrad i litteratur. Nå snakket jeg faktisk ikke om de skrivefeilene som du åpenbart også har..men måten å skrive på..ordbruken. Og så ville vel heller ikke en som var så høytstående ha behov for å sitte å taste på en pc om det. Ja, ja håper du morer deg iallefall:)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #59 Skrevet 20. desember 2008 Men å bruke intetsigende begreper sån som HARRY, det skal liksom være så mye bedre?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #60 Skrevet 20. desember 2008 Hahahahahaha ler meg skakk ihjel av deg HI. Du må være en pomøs megge som egentlig dårlig og da mener jeg DÅRLIG selvtilitt. Kom her til meg du lille vennen min. Venner skal og kan du få men da må du endre holdningen din. Jeg skal lære deg en ting. Er du snill mot andre er de snille mot deg.
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 20. desember 2008 #61 Skrevet 20. desember 2008 Jaja...jeg synes du er harry jeg HI:-P Mewn nå skal jeg si deg en ting...Det e bærre lækkert!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #62 Skrevet 20. desember 2008 He he, fair enough! Jeg kan faktisk le av meg selv, og, ja, jeg kan også være kjempeharry! Men det er jo hele poenget! Jeg vet jeg er en snobb, og jeg kan le av det... Jeg hadde ikke lagt inn innlegget dersom jeg ikke trodde noen var heeelt uenige og syns jeg er kjempeharry! MEN- det går ikke an å si antrekåååå!!!! Der går grensen!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #63 Skrevet 20. desember 2008 Mener du kanskje antrekÅtt? Det er jo det som er riktig, da..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #64 Skrevet 20. desember 2008 Går tydeligvis ikke an å bruke ditt forslag heller, HI. Jeg tror mye heller Tjukkebolla, langt oppi tråden her, vet hva hun snakker om enn du ang uttale!
Let's hear it for the boys! Skrevet 20. desember 2008 #65 Skrevet 20. desember 2008 Denne diskusjonen er egentlig helt uinteressant, men jeg føler at jeg må kommentere en liten sak: Foie gras er motbydelig! Virkelig kvalmende. Det var mitt bidrag til dagens mest meningsløse debatt
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 20. desember 2008 #66 Skrevet 20. desember 2008 Ja vi mener så mye forskjellig...man må nok før eller siden akseptere det=) Jeg sier aldri navn på mat jeg ikke har peiling på uansett...da sier jeg helelr..sånn dær..og peker på navnet...jeg tror faktisk aldri jeg har uttalt ordet før..like greit..for jeg innrømmer at jeg er kanskje det motsatte av deg...drikker pappvin og rusbrus eller cider og spiser på billigplasser. Vi er kanskje harry på hver vår måte da! men det er det som gjør oss unike...så vi får være det da=) Det er som sagt bærre lækkert det=D Du fikk ivertfall masse respons på denne tråden din:P
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #67 Skrevet 20. desember 2008 Du tar vel sikkert leverpostei istedet, du, Bolledeig, eller hva? HI
Let's hear it for the boys! Skrevet 20. desember 2008 #68 Skrevet 20. desember 2008 Nei, fysj! Så absolutt ikke. Det som virkelig er harry, er å påstå at slik mat er toppen av sofistikasjon kun fordi det er dyrt og såkalt "fancy."
Skyfrihimmel Skrevet 20. desember 2008 #69 Skrevet 20. desember 2008 Er ikke du litt for "fin" til å sitte å diskutere dette med lavtutdannede,harryfolk med alvorlig skrive feil?!?
Let's hear it for the boys! Skrevet 20. desember 2008 #70 Skrevet 20. desember 2008 By the way. Tjukkebolla har helt rett.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #71 Skrevet 20. desember 2008 Neida, er ikke for fin til det.. Syns det er morsomt.. Men nå skal jeg legge meg. Takk for 'kranglen', småpiker. HI
Trojan Horse Skrevet 20. desember 2008 #73 Skrevet 20. desember 2008 Hvis du (HI) har en så jævlig spennende hverdag; hvorfor sitter du en lørdagskveld på et nettforum? -Og jetsettverdenen er sikkert fett med småunger (som jeg går ut fra at du har siden du befinner deg her inne)!
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 20. desember 2008 #74 Skrevet 20. desember 2008 Go natt da Hi;)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #75 Skrevet 20. desember 2008 Ja, ja, kjære Wendy! Ser deg på lesesalen... Peter Pan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå