Gå til innhold

Hvorfor er det så mange harry folk her? Sånne som ikke vet hva

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi som har peiling på kvalitet på mat spiser kalv ikke okse.

Og i hvertfall ikke entrecôte. Som sagt over her er entrecôte faktisk så dårlig kvalitet av vi bruker det aldri på kjøkkenet.

Hilsen kokk på en av norges mest kjente kjøkken

Skrevet

Dere som lar dere provosere av dette, dere tror vel virkelig ikke at hi er som hun utgir seg for å være. Hun er kun en tulling som liker å provosere. Skrivestilen hennes avslører at hun ikke akkurar tilhører de finere i samfunnet..he he

Skrevet

Hva med å spise det en liker da???

Skrevet

Kjære lille over her- HI her. Dette var faktisk ikke ment for å provosere- jeg bare kan ikke skjønne hvordan noen kan spise taco og reise til Tyrkia eller Bulgaria etc på pakketur, og drikke cider eller rusbrus- jeg synes det er dritharry. Og du tror du kan se utifra min skrivestil hvilket miljø jeg kommer fra? Du snakker faktisk til noen med doktorgrad i litteratur her, så ikke kom og snakk om skrivestil, er du snill. Du skulle bare visst. Jeg vet faktisk veldig godt hva jeg snakker om, skriver ikke med og nå gidder jeg ikke krangle med distriktsidioter lenger. Kos dere med frossenmaten og Smirnoff Icen deres.

Skrevet

HI hvor skal man på ferie når man er så importante som deg?

Skrevet

Endelig en som stiller et lurt spørsmål ihvertfall. Et par tips fra HI:

- St. Jean Cap-Ferrat er jo alltid supert. (helst mai, juni el september)

-Capri (samme årstid)

-Sorrento

-Harbor Island (Desember- juni)

-St. Barth's (samme)

-Punta del Este, Uruguay(februar, og i polosesongen). Nesten ingen nordmenn som reiser hit- har vel ikke hørt om det. Hele jetset verden er ihverfall på plass hver gang vi er der.

Noen eksempler- kan gjerne komme med flere.

Skrevet

Vel, siden vi tydeligvis er så fine på det plutsdelig, så skjønner ikke jeg hvor du får den dobbel-t'en i uttalen fra, HI?

"Côte" har lang å-lyd som medfører vanlig t, og ikke dobbelt t (aksent circonflex'en indikerer dessuten bortfall av s - dvs at det var coste i gamle dager, ja, det var for spesielt interesserte).

Franskmenn sier IKKE "kott". "Entrøkååt" (med nasal a, svak ø-lyd og lang å) er litt riktigere om vi nå skal unngå å bruke det fonetiske alfabetet... Det fonetiske alfabetet er egenlig det eneste som hadde nyttet å bruke her for å transkribere den nøyaktige uttalen, men det får så være.

:)

Skrevet

Endelig en som stiller et lurt spørsmål ihvertfall. Et par tips fra HI:

- St. Jean Cap-Ferrat er jo alltid supert. (helst mai, juni el september)

-Capri (samme årstid)

-Sorrento

-Harbor Island (Desember- juni)

-St. Barth's (samme)

-Punta del Este, Uruguay(februar, og i polosesongen). Nesten ingen nordmenn som reiser hit- har vel ikke hørt om det. Hele jetset verden er ihverfall på plass hver gang vi er der.

Noen eksempler- kan gjerne komme med flere.

Skrevet

Ha-ha, "plutsdelig", ja, det var den fancy versjonen av plutselig :)

Skrevet

Ja, ja, ser ut som om du påpeker andres mangel på finesse her da, nn 17.35 (sånn i parentes bemerket, he-he).

Skrevet

Hi - doktorgrad i litteratur gir liten eller ingen innvirkning på skrivestil og grammatikk. Hvordan forklarer du alle dine grove kommafeil?

Skrevet

Har du doktorgraad i litteratur? Heheh...det synes jeg høres veldig tvilsomt ut og heller noe du sier for å trekke deg selv opp litt=) Beklager men dette tror jeg ikke noe på...doktorgrad er noe man får når man har funnet opp noe innenfor sitt felt..hvordan i alle dager skal du oppfinne noe i litteratur...nej gosh...jeg må le litt...jeg skal spise burger og drikke cola og kose meg med skrivefeilene mine og le av deg HI.

Skrevet

my point exactly. Ikke at jeg skriver rett men dette innrømmer jeg...jeg kan ikke å skrive:-P Men HI ,du burde ikke skryte på deg ting når til og med jeg kan se at du også har ganske mye skriveleifer:-P

Skrevet

Jeg er faktisk engelsspråklig og bor delvis i utlandet, og går noen ganger i surr med amerikanske/norske kommaregler. My bad. Enn du da, luringen? Hvilket universitet har du gått på, da? Hvor mange språk snakker du, da? Tenker du sitter i et rekkehus ett eller annet drittsted i provinsnorge mens den uutdannede 'sambon' din fikser lørdagstaco og blir dritsjalu av oss som har en litt annen hverdag. Men, men. Skjønner deg godt, jeg.

Skrevet

Jeg er så enig, så enig med HI. Det er Nille kvalitet over dere alle.

Skrevet

Jeg har ingen universitetsutdannelse faktisk. Jeg er høgskoleutdannet. Bor ikke i noe rekkehus, men en helt vanlig enebolig i distriktsnorge. Min samboer har ingen utdannelse utover videregående, men har en godt betalt jobb som selvstendig næringsdrivende. Ingen taco på oss i kveld gitt, men jeg hadde ikke sagt "æsj" om jeg fikk det servert, så kresen er jeg ikke. Jeg vil ikke kalle meg verken harry eller sofistikert, men jeg tror faktisk jeg har en god porsjon sosial intelligens, så jeg trenger derfor ikke gi meg ut for å være bedre enn jeg er.

Skrevet

Jeg har faktisk doktorgrad i litteratur, smartingene. Den er tatt ved Bristol University i England i 2007. Og, ja, dere har rett i at man må 'finne opp' noe innen sitt felt, dvs forske på noe og tilføre feltet ny kunnskap. Jeg skrev om 'Masculinity as a theme in post-colonial fiction', og forsket blant annet på verker av Salman Rushdie, JM Coetzee, William Boyd og Kiran Desai. Noe mer dere lurte på?

Skrevet

Hei HI. Det jeg lurer på er når vi får se deg på LUKSUSFELLEN??

Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle dere se meg i Luksusfellen?? Jeg bruker ikke penger jeg ikke har. Dét er harry, det.

HI

Skrevet

Hmmm... forundrer meg at du har sett det programmet.... er ikke det veldig harry?

Skrevet

Vel, tror du har kommet til feil sted om du forventer at folk skal applaudere, nn 20.30

Hvorfor må du briske deg med dette? Ikke bare det, du er nedlatende og har behov for å sette folk på plass.

Har du det egentlig så godt med deg selv siden dette blir så maktpåliggende for deg?

Virkelig intelligens er vel å respektere alle uansett "stand", eller hva?

:)

Vennlig hilsen

Skrevet

Den informasjonen, samt google vil ganske lett avsløre hvem du er.

Skrevet

Signere under anonym 20:27. Som om jeg skulle sagt det selv ,jente!=D

Skrevet

Jeg googlet dette,fant ikke noen kilde...så jeg tror deg fremdeles ikke HI.

Skrevet

Jeg har ikke sett det, men lest om det i avisen, faktisk. Er forsåvidt enig med hun over her som sa at intelligens er å respektere alle, uansett stand- og det gjør jeg faktisk! Men jeg må få lov å si at jeg synes visse ting er kjempeharry! Og å 'skryte' av min doktorgrad var ikke meningen, men når det kommer ti små nek som skriver 'å, vi tror ikke på deg', ja, da tar jeg igjen... Men, men, nok om det. Poenget mitt er egentlig bare at jeg syns det virker som om det er en stor overvekt av det jeg vil kalle harry her inne på dette forumet... Høy rusbrus og Nille faktor, mye Se og Hør, lite Dostoyevsky, mye Alanya, lite Punta del Este... Men folk er jo forskjellige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...