Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Foie gras er og som drikker cider/rusbrus i stedet for vin eller champagne når de går ut...... Sånne som uttaler entrecôte antrekåååå og pommes frites påmm friiii. Huff! Vedder på at det er mange her som tror det er glamorøst å reise til Tyrkia , etc når de skal til 'syden'... Og hva er det med alle skrivefeilene- særlig 'at det går ann'- den ser jeg ofte, eller 'hvordan få samboeren til og slutte og, etc'. Det er virkelig mange udannede, usofistikerte piker her inne, blir helt sjokkert.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Veldig nygjerrig nå, hvordan uttaler du entrecote?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Slik det skal uttales, selvfølgelig. Antrekott! T- lyden skal uttales, slik som en France, takk. HI
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Angelica. Du kommer stadig i nye former. Denne gangen er jeg enig med deg. Fikk helt sjokk over alle som syntes BurgerKing kunne regnes som middag. Da de også syntes denne middagen kunne brukes for feiring av forhold syntes jeg grensen var nådd.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 Hvem er Angelica? HI her- nå ble jeg nysgjerrig... Men du høres ut som en som vet hvilken som er hummergaffelen ihvertfall... Good for you...
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #6 Skrevet 20. desember 2008 1. Du spiser ikke foie gras hvis du er sofistikert. Dyremishandling er nemlig noe du tar avstand fra. Det samme gjelder tunfisk, hai, skilpadde osv. 2. Entrecôte har aldri vært annet enn fattigmannsbiff. De som _tror_ de er sofistikerte, spiser dette og er samtidig opptatt av uttalen. 3. Hvis du føler en trang til å påpeke andres mangel på finesse, da er du usedvanlig lite sofistikert.
Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 20. desember 2008 #7 Skrevet 20. desember 2008 Jaaa HI, dette var virkelig skikkelig harry atferd du nettop ramsa opp! Man kan vel heller spørre seg hvorfor det er så mange SNOBBER her som tror de er bedre enn andre... Jeg sier "pomfri" og "entrekå" og folk skjønner i allefall hva jeg vil ha.
Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 20. desember 2008 #9 Skrevet 20. desember 2008 Signerer anonym 17:35! Genialt
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #10 Skrevet 20. desember 2008 Proves my point exactly. Skikkelig harryfolk her, ja... Og at entrecôte er fattigmannsbiff, det er faktisk ikke tilfelle. Min krets er vel det man kan kalle den klart mest sofistikerte i Norge, og tro meg, jeg vet meget godt hva som er harry og ikke harry.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #11 Skrevet 20. desember 2008 Dere som ikke har spist foie gras har faktisk gått glipp av noe. Men dere får skryte hverandre opp i sky av å være mest mulig rølpete. (Ikke HI)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #12 Skrevet 20. desember 2008 Åpenbart ikke De som regner seg som mest sofistikert i Norge er gjerne kretsen rundt kongefamilien, eller kretsen rundt Rimi-Hagen. Artig nok er ingen av de kretsene videre sofistikerte, de bare tror det selv. I mye av det de foretar seg viser de til fulle hvor lite sofistikerte de faktisk er. Entrecôte er fattigmannsbiff. Sære kokker og strebere synes det er toppen av lykke.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #13 Skrevet 20. desember 2008 S'agapo Sofia mii <3 Mitt kommer heldigvis ikke til å gå på samme skole som ditt barn. Mitt barn skal lære å prate korrekt. Det er trist når noen smykker seg med å snakke som en sosialklient. Hvis du ikke hadde vært så sta, kunne du faktisk ha lært noe. Hilsen Ikke Hovedinnlegg.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #14 Skrevet 20. desember 2008 Du kan ikke vite hva som er og ikke er harry ,fordi folk mener forskjellig akkurat der...vi bor i et fritt land..du kan si..."jeg synes dette er harry" ..Men du kan aldri si<. dette er harry og dette er ikke harry og forvente å få respekt! Jeg synes mye er harry..pompøse fisefine kjærringer fra øvre singsaker synes jeg er fryktelig harry! Derimot synes mange andre dette er stikk motsatt..derfor må jeg bruke og veie ordene når jeg uttaler meg om slike ting som :hva er og hva er ikke harry.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #15 Skrevet 20. desember 2008 Hi her. he he, anonym over her- takk:) Jeg vedder på at mange av disse harrydamene sitter og googler foie gras - de vet vel ikke hva det er engang... Sånne som handler fisk på Rimi og tror det er greit! Ha ha! Hørt om Fjeldberg, eller? Glad jeg slipper å spise hjemme hos de... De kjøper sikkert grønnsaksmix i frysedisken! He he he he! Og lurer på hvordan man serverer en artisjokk! Oh. My. God!!! Og så lager de tacos slik man gjorde det på 80-tallet: Gilde kjøttdeig, stekt ihjel, med Santa Maria taco pulver, så med gørrkjedelig tilbehør som Synnøve ost, mais fra boks og dvassen agurk... ÆÆÆÆÆÆSJ!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #16 Skrevet 20. desember 2008 Jeg er kokk og jeg kan ikke skjønne at noen kan kalle Entrecôte fattigmannsbiff. Jobber i England og har en stjerne.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #17 Skrevet 20. desember 2008 Vet dere hvordan foie gras blir laget eller? Synes ikke at noen burde spise det, sofistikerte eller ikke sofistikerte.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #18 Skrevet 20. desember 2008 Har faktisk en ansatt som aldri har sett en fiskekniv. "Vi spiser ikke sånn derre derre fisk med bein alikevel vi."
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #19 Skrevet 20. desember 2008 Hvordan man lager foie gras. Bare måten du ordlegger deg på viser meg at du overhode ikke har peiling. Dessuten er det mange som har adoptert en dyrevennligere måte å mate dyrene på.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #20 Skrevet 20. desember 2008 HI,du må være skikkelig snerpe kjærring.Rik og pompøs bortskjemt drittunge som rett og slett ikke gjør noe selv ,har peiling på hva det vil si å leve av egne tjente penger og handle ,lage mat selv og vaske opp etterpå.Du er helt sikkert sånn som sitter med henda på fanget hver kveld klokken 8 på den dyreste restauranten.Vel og bra å leve slik men du har null peiling på verken økonomi eller livet hvis du forventer at alle skal spise og drikke dyrt og fancy hver dag.Du hadde sikkert hadd godt av å spise litt 80-talls taco.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #21 Skrevet 20. desember 2008 1820, Det er vanskelig å lese innlegget ditt pga skrivefeilene. Prøv igjen.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #22 Skrevet 20. desember 2008 Selv om det er et forsøk på spøk er det Harry å nevne bestemor og dilldo i samme settning.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #23 Skrevet 20. desember 2008 1826-du skjønner godt hva jeg skriver...eller er det du som trenger litt ekstra gramatikk timer kanskje? Ikke spill dum..det er så utrolig slitsomt.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #24 Skrevet 20. desember 2008 Hva har det med saken å gjøre da,1837?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #25 Skrevet 20. desember 2008 HI her. Gud, for noen merkelige typer her inne idag... Fattigmaten har sikkert spist opp litt av hjernen deres. Tips: mye jern i foie gras, piker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå