Gå til innhold

Akkurat blitt 3 år. Hva skal jeg ønske til henne??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun elsker dukker, men har massevis av det. og ustyr til dukker som vogn, og seng, osv.

Hun elsker bøker, men har massevis av bøker, emma, tommas, bø og bæ. charlie og lola, albert, osv.

Hun liker ikke så godt puslespill, har noen få men er ikke så glad i det i grunn.

Hun liker tågbane og duplo, men vi har massevis av det også.

Hun har mer enn hun trenger hva klær anngår også....

Sukk, vanskelig når alle lurer på hva de skal kjøpe til henne til jul......

Skrevet

Musikk med bok

Forkle og kjevle

Akebrett

Må hun få gave av alle?

Skrevet

Plastelina med tilbehør

Ski

Utkledningsklær

Maling/pensler

Fargebok

Tavle med kritt

Memo spill

Billedlotto

Sengetøy eller sengeteppe

Barnelampe til rommet hennes

Perler til å lage smykker eller på brett

Sparebøsse

Cd spiller med mikrofon

Cd med musikk

Dvd

Skrevet

Hva med å ønske penger? Barn i den alderen har jo ikke noe forhold til pris, så kanskje man kan kjøpe en liten ting slik at det blir en pakke, og så gi penger ved siden av. Det tar ikke så mange årene før de begynner å ønske seg dyre ting som playstation og mobiltelefoner, og da kan det jo være fint å ha litt sparepenger.

Det er jo ikke noe stas at barn drukner i leker. Min fireåring har egentlig ikke SÅ mange leker, synes jeg, vi har ikke så stor familie som kjøper gaver, men det er likevel mer enn nok! Hun rekker jo ikke å leke med alt. Det jeg foreslår er derfor leker som supplerer dem hun har, eller leker for et høyere alderstrinn - ting som bøker og puslespill vokser de jo fra, og trenger nye utfordringer. Tegneblokker og plastelina er jo også greit å få, det er forbruksvarer. Hobbybøker og hobbysett (lag ditt eget armbånd osv) er også stas, men for din som er tre må man vel vente litt med sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...