Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Hun elsker dukker, men har massevis av det. og ustyr til dukker som vogn, og seng, osv. Hun elsker bøker, men har massevis av bøker, emma, tommas, bø og bæ. charlie og lola, albert, osv. Hun liker ikke så godt puslespill, har noen få men er ikke så glad i det i grunn. Hun liker tågbane og duplo, men vi har massevis av det også. Hun har mer enn hun trenger hva klær anngår også.... Sukk, vanskelig når alle lurer på hva de skal kjøpe til henne til jul......
blond Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Musikk med bok Forkle og kjevle Akebrett Må hun få gave av alle?
*3 prinsesser* Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Plastelina med tilbehør Ski Utkledningsklær Maling/pensler Fargebok Tavle med kritt Memo spill Billedlotto Sengetøy eller sengeteppe Barnelampe til rommet hennes Perler til å lage smykker eller på brett Sparebøsse Cd spiller med mikrofon Cd med musikk Dvd
Viva_oslo Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Hva med å ønske penger? Barn i den alderen har jo ikke noe forhold til pris, så kanskje man kan kjøpe en liten ting slik at det blir en pakke, og så gi penger ved siden av. Det tar ikke så mange årene før de begynner å ønske seg dyre ting som playstation og mobiltelefoner, og da kan det jo være fint å ha litt sparepenger. Det er jo ikke noe stas at barn drukner i leker. Min fireåring har egentlig ikke SÅ mange leker, synes jeg, vi har ikke så stor familie som kjøper gaver, men det er likevel mer enn nok! Hun rekker jo ikke å leke med alt. Det jeg foreslår er derfor leker som supplerer dem hun har, eller leker for et høyere alderstrinn - ting som bøker og puslespill vokser de jo fra, og trenger nye utfordringer. Tegneblokker og plastelina er jo også greit å få, det er forbruksvarer. Hobbybøker og hobbysett (lag ditt eget armbånd osv) er også stas, men for din som er tre må man vel vente litt med sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå