Gå til innhold

KVALME!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff.., har vært kvalm HELE dagen i 1 uke nå. kjenne det begynner å tære på humøret... lurer fælt på hvor lenge dette skal vare. til 12 uke, lenger, eller hele svangerskapet???!! kjenner bølger av kvalme konstant i større eller mindre grad. når jeg puster inn. når jeg puster ut. når jeg svelger. får ikke gjort unna resten av gavene til jul.det er såvidt pyntet hjemme. ikke vasket er det heller... mannen min er mye vekk på reise jobber, men han prøver å få unna litt når han er hjemme.

det mest fortvilende er at jeg ikke kan være sosial i det hele tatt, eller trene. jeg orker knapt snakke med folk i telefonen...

blir helt rar av å se på dataen, så tror jeg avslutter. lykke til alle dere andre der ute med en liten en i magen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært sofaliggende i 31 uker. mindre enn 1% blir slik hele svangerskapet,men jeg er nok max uheldig med 9 laaaannge uker igjen. 2 ganger innlagt på sykehus. klarer ingenting å livet står helt på hodet.skjønner åssen du har det. et råd fra meg er hvis det begynner å gå på psyken løs som hos meg,så si fra å få hjelp.

jeg har ei som kommer hjem til meg,siden jeg ikke kommer meg ut. tok tidå en stor innsats fra samboer,lot det seg heldigvis ordne. men nå har ikke jeg så masse familie som kan stille opp for meg. skal krysse fingra for deg å føler med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...