million dollar baby Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Hei Chris70, fisken 70, en fra før, to små i magen, mammatilto-snarttre, og nykommerne Barbasterk og Wonder. Ville bare ønske dere en riktig herlig julefeiring!!! Jeg fikk årets beste juegave i går da jeg var på Ultralyd. Bebisen ser ut til å være frisk som en fisk - veldig aktiv:) Terminen min ble flyttet to dager fra 13 til 15 mai. ...og ja "fisken 70", det ser ut til å bli en liten PRINSESSE på meg også. Da blir det som du sa, .....vi blir alle jentemammaer:) Jeg gleder meg masse til å leve ut mitt ROSA GEN på nytt. Du får sende oss en hilsen "barbasterk" etter ultralyden din 22 des.... STOR JULEKLEM TIL DERE ALLE:)
lene70 Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 ønsker deg en riktig god jul, så treffes vi på nyåret alle sammen. stor juleklem
Lykkelig med en Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Hei og takk for sist. Gratulerer med en liten rosa. Jeg er ikke overrasket :-) Så fint at alt ser ut til å være i orden med babyen din. Min var også veldig aktiv tidligere, men nå som det er under fire uker til termin, har hun mindre plass å røre seg på. Gleder meg virkelig til hun er ute, så jeg igjen kan få noen kulinariske opplevelser. Blir kjedelig i lengden med enkel kost p.g.a. halsbrannen. Jeg gleder meg til å se dere alle igjen i januar, og får vi til et treff i slutten av måneden, så kan det hende lille Cornelia blir med også (jeg har termin 17. januar). God jul til alle damer som jeg har møtt på Bim treff :-)
Anita*født* Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Takk for hilsenen og ønsker alle det samme en fredlig god jul.. Jeg får bryte trenden med jenter jeg da og sørge for en blå haha... Spennende...... Skal smugtitte på UL... God jul alle modne damer.--
Chris70 Skrevet 24. desember 2008 #5 Skrevet 24. desember 2008 Hei Jenter.... Ja, idag har jeg fått den fineste julegaven jeg kunne få..og det var å få komme hjem på permisjon, fra Rikshospitalet. Jeg ble lagt inn torsdag kveld pga.premature rier og avkortet livmorhals. Så da var det rett til sengs med 48 timer drypp og bare håpe på at det hele skulle roe seg.Heldigvis gjorde det det.. Etter disse to døgn, måtte jeg ligge noen dager for observasjon og å se om det holdt seg i ro, før de igjen kunne foreta ny måling og vurdere videre behandling. Måling ble foretatt i morges, og heldigvis har det ikke skjedd noe mer med livmorhalsen siden målingen torsdag, så da fikk jeg lov til å reise hjem til jul...:-)men må holde meg ligggende resten av svangerkapet. Så da vet dere hvor dere finner meg de neste ukene ;-) Det har virkelig vært en helt ubeskrivelig tøff uke, og jeg er nå utrolig lettet over at det hele har holdt seg stabilt... og det er gode sjanser for å holde lille-jenta i magen lenge til, bare jeg holder meg helt i ro...hele tiden...og det skal jeg klare for lille-gullet mitt. Så nå begynner julefreden å senke seg også for meg og mine... Jeg ønsker dere alle en riktig god og fredelig jul. Håper vi sees på nyåret. Stor Klem fra meg
En fra før Skrevet 27. desember 2008 #6 Skrevet 27. desember 2008 En forsinket julehilsen fra meg. Og medfølelse til deg, Chris 70; det du har vært i gjennom nå er det store marerittet. Jeg leste nettopp at hvis barnet mitt skulle komme nå, så kan det reddes, men vi vil jo at de skal få den beste avslutning på svangerskapet; så lenge som mulig inne magene våre. Bra at det gikk bra med dere og at du tar det med ro. Du får slappe av og kose deg som best du kan i ukene som kommer. Fortsatt god jul til alle, selv har jeg hatt influensa og tilbragt de siste dagene i sengen, så nå begynner julen min. Juleklem fra meg :-)
million dollar baby Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. desember 2008 Kjære Chris70. Uff, for en start på julen. Du som allerede har holdt deg i ro hele svangerskapet. Tenker masse på deg og er veldig glad for at alt gikk bra. Håper du har fått muligheten til å nyte juleaften og juledagene, og at du fikk masse fint fra julenissen. Det har du fortjent, selv om du allerede hadde fått den aller beste julegaven:) Stor klem:)
barbasterk Skrevet 1. januar 2009 #8 Skrevet 1. januar 2009 En forsinket julehilsen og nyttårshilsen fra meg. Håper dere har hatt en magisk og fin jul. million dollar baby: Gratulerer med en liten jente i magen. Så moro. Chris70: Det var ingen hyggelig lesning. Sender deg mange gode tanker og krysser alt jeg kan. Vi har også vært på ul. Det er en liten rosa i magen her også. Terminen ble flyttet fra 29mai til 2 juni... Fra mai til junibarn liksom... Men hun kommer når hun kommer. Ønsker dere alle et magisk nytt år og beste ønsker for det nye året. Gleder meg masse til å møte dere på treff i januar. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå