Stolt mamma! Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Ska ut å kjøpe vippestol. Hvilken e best? Babybjørn sin eller en som vibrerer og kan lage musikk?
Gjest Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Ville gått for en som ikke vibrerer og kan lage musikk. Kan bli litt overstimulert til tider disse bebisene... Vår gutt koste seg i sin chicco vippestol og fulgte meg hvor jeg var i huset. Viktig at du kjøper en som du kan legge ryggen flat.
NormaJean Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 jeg vil anbefale babybjørn vippestolen. den er kjempebra. den er også lett å pakke sammen slik at man kan ta den med på besøk og sånn. gull verdt!!!! sjekk på finn.no, så får du sikkert kjøpt en brukt til anstendig pris. vi fester forskjellige leker i bøylen sånn at han har masse å leke med. han er nå 3.5mnd og gynger seg selv allerede. helt supert.
Stolt mamma! Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2008 Ja da har eg vært å handla!! Det blei babybjørn sin vippestol!! Va salg på de!!:-) Han smilte så bare det da eg satt han oppi!! Men kor lenge kan han sitte i den omgangen? ca.30min?
lille sprelle Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 skal sitte så lite som mulig i den frem til de kan sitte selv.... om du ikke har en som er til å legge nesten helt ned da.... vippestoler er visstnok til for foreldrene og ikke for barna....
Gjest Skrevet 20. desember 2008 #6 Skrevet 20. desember 2008 Min gutt stortrivdes oppi den, og hvis vi skulle få spist eller gjort noe annet, så var det veldig fin, da fikk han være med på det vi gjorde. Istedetfor å ligge passivt på gulvet. Synes ikke det er noe negativt med vippestol.
2 søte små gutter Skrevet 20. desember 2008 #7 Skrevet 20. desember 2008 Vi har vippestol selv, og bruker den daglig - men som de skriver over er det ikke bra for barna å ligge mer enn 20-30 minutter av gangen i dem. Rett og slett fordi de blir liggende nokså passive og ikke får trent seg på samme måten som når de f.eks. ligger på magen på gulvet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå