*Nelly* Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 prøver her også jeg.. var hos legen på torsdag, og fikk konstatert urinveisinfeksjon. tok i samme slengen en gravi test, den viste seg og være negativ. dette var 1-2 dager før ikm. sitter her nå og fortsatt ingen mens i sikte. er det fortsatt håp, eller ville dette ha vist seg på urin prøven 1-2 dager før ikm. er nå 1-2 dager over ikm. kan urinveisinfeksjon utsette mens?
*Nelly* Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. desember 2008 Dytter litt på den jeg.. Noen??
**Frøken84** Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Hei Hei Nå er ikke dette mitt fag felt da men.. har aldri hørt at uvi kan utsette mens.. har hat en go del av dem selv... men aldri opplevd at mens er forsinket. En test er jo aldri 100 % sikker før du har gått over mens. min annbefaling er å vente et par dager til.. hvis ikke mens kommer så ta en ny test =o)
*Nelly* Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2008 takk, for svar.. tok en test idag tidlig, negativ. er jo noen dager over ikm nå.. blir jo sprø av og gå og vente...
alenemed1. ♥ Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 jeg har vært plaget av masse uvi og har erfart at det kan utsette mens, har gjort det på meg i allefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå