Gå til innhold

Lyst på nr 4, nr 3 er 3 uker....

Katsi

Anbefalte innlegg

Føler meg ikke ferdig enda!! Har så lyst på flere barn. Har ei på 7 og en på 4 og fikk ei jente til for 3 uker siden. Tenker at jeg kunne tenkt meg å bli gravid igjen så fødselspengene blir beregnet av fødselspengene jeg får nå. Er jeg helt sprø eller?? Ser at det er flere her som har 4 og 5 barn, hvor mye jobber dere? Har jo lyst å ha tid til alle barna også og ikke jobbe for mye...

Fortsetter under...

Venter nr 5 nå, da vil det være ca 2,5 år mellom de to minste. Ellers er de andre barna mine ganske store. Jeg bare visste på sykehuset når jag hadde fått forrigemann at jeg måtte få en til. Men jeg jobber 3 dager i uka og kunne ikke tenkt meg å jobbe mer. Er også hjemme et år ekstra med hvert barn. Funker fint her ihvertfall:)

Er selv en av 5 søsken;) Har alltid vært så glad for at vi er mange! Tenker at jeg heller ikke vil jobbe mer enn 3 dager, uansett om vi får nr 4 eller ikke. Har drevet butikk og jobbet masse fram til jeg ble gravid nå sist ( sykemeldt fra uke 20) og merker hvordan livet er blitt så mye roligere for hele familien nå da jeg er mer hjemme.

5 barn ja;) Sikkert hektisk til tider, men du så koselig og så mye glede barna gir!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...