Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #1 Del Skrevet 20. desember 2008 Nå begynner alt å gå meg så sikkelig på nervene. Kan ikke huske sist mannen min tok på meg fordi HAN hadde lyst, føler jeg maser og maser og maser om kos, men det blir jo liksom ikke det samme når man må spørre/kreve det. Sitter her i 38 uke å føler meg jo såååå sexy... ;0( I natt var han på julebord å det eneste jeg klarte å tenke på var; enn om... han må jo ha behover han også... Å da han kom snublende hjem i 4 tiden, la han seg på den andre siden av guttungen (som fikk ligge sammen med sin ensomme mor i natt) enno det var mye bedre plass på yttersiden ved siden av meg, greit nok så har han "plassen sin" der, men det var liksom ingen tvil om hvor jeg hadde "ryddet" plass til han. Vet ikke om han trudde jeg sov eller ikke, men uansett kan man jo servere sin kjære et stryk på kinnet eller et kyss... Kjenner jeg er sikkelig såret å føler meg så sinnsykt alene nå, å det er ikke første gang i dette svangerskapet, vil bare få ut ungen å bli ferdig nå, så kanskje han vil klipe i meg igjen etter hvert... ;0(( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139313745-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-enormt-ensom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #2 Del Skrevet 20. desember 2008 Hei.. Høres trist ut.. Og jeg føler med deg.. Jeg hadde det litt på samme måte en gang.. Jeg var ikke gravid, men vi jobbet mye begge to og var konstant slitne.. Kos og sex var liksom ikke førsteprioritet.. Da leste jeg boken "Menn er fra Mars. Kvinner er fra Venus". Der stod det at menn var veldig enkle vesener og at de ofte ikke forstod hva vi tenkte og følte.. Så vi må si ting enkelt og greit - rett ut. Jeg sa da til kjæresten min :"Det har vært så mye jobb i det siste og jeg har vært utslitt, men det betyr mye for meg at vi koser litt innimellom så jeg føler at vi er kjærester..". Etter det ble han mye mer oppmerksom, han trodde at jeg ikke orket så mye siden jeg var trøtt og sliten.. Kanskje du kan legge det frem på en måte (som sikkert høres helt teit ut, det syntes jeg, hehe), men at han forstår hvor mye det betyr for deg. Og, uansett behov, utroskap er aldri akseptabelt. Han var sikkert bare stupfull, hehe, og fant "plassen" sin i sengen før han sloknet ;o) Nå kommer jo snart babyen, og du kommer til hektene igjen. Tror dette går bra jeg, krysser fingrene for deg ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139313745-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-enormt-ensom/#findComment-139313975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #3 Del Skrevet 20. desember 2008 takk for trøstende ord, har fått snakket litt med han nå i dag, å du hadde rett om det at han bare "fant plassen sin" ;0) Ville ikke vekke meg, osv osv... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139313745-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-enormt-ensom/#findComment-139314790 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå