Gå til innhold

Middagsglass til 4 mnd gamle babyer?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så i butikken at d finnes middagsglass til 4 mnd gamle babyer. D var fra Nestle. Gir dere barna deres dette, eller er d litt for tidlig? Trodde de bare skulle ha melk og evt litt grøt til de ble 6 mnd gamle jeg? :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gav det til småen fra han var litt over 4mnd. Han elsket det!:) I tillegg til grøt. -og melk da selvfølgelig..han fikk mme da..

Skrevet

På helsestasjonen sa de at d var litt for tidlig, men hvorfor er d da?

Skrevet

Det kommer ann på om du har en mm unge eller som meg en mme gutt! Min lille gutt har fått grøt fra han var litt over 3 mnd og middag fra han var 4 mnd, men han er en liten gutt og trenger noe mer næring og noe som metter litt mer!! Elsker middagen, grøten er bare mer mage fyll tror jeg! :P

Men om du har en mm unge som ligger fint på seg og som ikke våkner 40 000 ganger om natta for å få mat så er det ikke noe poeng å begynne med noe fastere føde før de nærmer seg 6 mnds alderen! :)

Men ellers er det jo bare å se det ann og ta ting som de kommer tenker jeg, så lenge ungen min har det fint så gjør jeg det som virker naturlig og ser hvordan det går!! :)

Skrevet

Hun får mm, men er veldig småspist, og legger på seg greit. Men d virker som om hun rett og slett er litt smålei puppen noen ganger. Hun er liksom ikke så ivrig lenger. Og desto mindre hun suger desto mindre melk får jeg, så jeg har holdt på å pumpe og styre for å opprettholde produksjonen, men nå er jeg rett og slett dritliei hele pumpestyret, og føler at hun kanskje vil ha litt annen mat?! Hvor mye grøt skal jeg evt prøve første gangen da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...