Helann og lillebror Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Ser de ikke tar ansvar for vogner som ødelegges under reisen.
Let's hear it for the boys! Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Jeg har gjort det. Men nå har jeg egen reiseforsikring. Vogna ble forresten ikke ødelagt, men den kom ut på båndet i hundre deler. Dvs at hjulene var blitt tatt av og lå spredd utover båndet.
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Dette lurer jeg også på. *dytter*
LillyLilly Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Jeg har reist med både vogn og bilsete og begge deler kom hele og fine frem, det var en plastik del som falt av, men den var det bare å sette på plass igjen!! Var meget skeptisk før vi reiste, men vi bare tok bilder av vognen, til vår egen reise forsikring og så festet vi ett sånn koffert bånd rundt vognen så den holdt seg sammen og den hunne ikke tas fra hver andre! Tror det pleier å gå fint! Men har en venninne som har fått "ødelagt" hjulene på vognen to ganger, men det er ikke noe i veien med vognen og den funker fint, bare lager en liten klikke lyd når hun rygger! Tror det skal gå fint jeg! God tur!!
Iselisom_Marie_Sondre Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 jeg har flydd med sas, widerøe og norwegian med vogn og bilsete.. ikke noe skader i det hele tatt. så jeg er fornøyd
Dr Mcstuffins Skrevet 20. desember 2008 #6 Skrevet 20. desember 2008 Å jeg har reist en gang med barnevogn. Med Norwegian. Og vognunderstellet ble knekt. Og Norwegian har ingen erstatningsplikt. Med det flyselskapet reiser man med vogn på eget ansvar. Nice...
Gjest mphs Skrevet 20. desember 2008 #7 Skrevet 20. desember 2008 Ja det har vi. Senest for noen mnd siden tur retur Gran Canaria. Vognen var like hel begge veier. Men vi har også helårsforsikring så om noe hadde skjedd hadde vi fått igjen på den. Alle som er ute og reiser med bagasje de er redde for bør ha forsikring.
~~ElleMelle~~ Skrevet 21. desember 2008 #8 Skrevet 21. desember 2008 Jepp, for to uker siden. Vognen kom ubrukelig ut på båndet, (heldigvis på vei hjem). Den var trykt flatere enn den skulle være, og er umulig å få felt ut. Fikk alt dekket av reiseforsikringen min. Men skjønner helt ærlig ikke hvor vanskelig det kan være å plassere de to-tre barnevognene som sendes per fly øverst i bagasjehaugen i flyet, og få levert den ut ved spesialbagasje siden det er det vi sjekker den inn som. (På Gardermoen kom vognen vår ut på båndet, mens i Køben hentet vi den ved spes.bag.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå