Chiquita Bananas Skrevet 20. desember 2008 #1 Skrevet 20. desember 2008 Jeg måtte på legevakten forrige søndag pga. pusteproblemer og det tok jo si tid - fikk beskjed om å bli lagt inn. Så mens jeg venta på svar så kjøpte mannen blader og et kryssord til meg. Jeg digger det !!! kjøpte et da jeg skulle føde forrige gang, men kom aldri så langt til å løse det. Ligger til langt på natt og løser kryssord til jeg sovner - bra sovemiddel. Sliter med å sovne og jeg blir så trøtt av å løse kryssord i senga ) Dette må jeg kjøpe fast hahahaa.....
Ayka 09+13+14 Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Hehehe Jeg bruker å kjøpe Donald-kryssord når vi reiser på hytta Fint tidsfordriv ;p
Fint_Lite Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Donald kryss er en selvfølge å ha med på ferie. Er vel omtrent det eneste jeg klarer å løse..hehe
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Nå må jeg flire... Hehehe! For en lettelse å høre at det ikke bare er meg som lurer til meg disse kryssordene på butikken Utrolig gøy... Som sagt fra forrige innlegg, så er det vel omtrent det eneste jeg klarer å løse også, hehe!
Thessa og Bebbis Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 Flirer litt jeg og :-) Jeg trodde det bare var meg som kjøpte sånne kryssordblader jeg... som ikke er 10 år lissom :-) Det er jo super tidsfordriv!! :-)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 20. desember 2008 #6 Skrevet 20. desember 2008 Elsker kryssord jeg også.. Men her kommer Allers kryss i første rekke og Se&Hør kryss på en meget god andre plass... Kjøper minst 2 kryssordblader hver mnd jeg.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå