Gå til innhold

Termin når....?

Anbefalte innlegg

Jeg har iflg legen termin 30 juni. Hadde første dags siste mens 20 sept. Men da kom det bare bitte littte granne blod et par dager så var det over. Jeg ble gravid på pillen og vanligvis blør jeg mye i 6-7 dager. Sorry detaljer!!! Så jeg lurer på om jeg egentlig er lengre på vei en det legen tror. 17 uker. Er det noen som har vært borti noe lignende?

Har ikke UL før i slutten på januar. Prøvde å hinte til lege om å få en UL time før, men han mente dette ikke var nødvendig. Men er jo så nysgjerrig om jeg egentlig har termin en måned før enn antatt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139313312-termin-n%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

bestill deg en privat ul hvis det er det der du bor da vel..! koster jo så klart litt mer, men da får du ihvertfall roet ned dine egne bekymriger rundt det..!

men... jeg hadde første dag i siste mens den 12.sept, og hadde eggløsning den 29.sept, og jeg har termin den 24juni... så jeg skjønner ikke helt åssen du får til 17uker hvis din første dag i siste mens var den 20sept... jeg syns det stemmer med termin den 30 juni..! for sånn jeg regner ut, og da med en syklus på 28 dager, så er du akkurat 13uker idag.... jeg er 13+5 idag, men jeg har en syklus på 31 dager, ikke 28...! men du finner nok tidsnok ut av det!! :)

Hei!

Jeg er vel kanskje i en lignenee situasjon som deg. første dag siste mans 6.sept, termin 15.juni. Men, siste mens var bare 1 dag og ikke så mye, vanligvis varer det i 1 uke og er mye mer og vondt. Var og bare 3 uker etter forige. Fikk time til ul i midten av januar men ringte og snakket med jordmor og fikke etter mye om og men beskjed om å komme inn 29. des. Dette forde det vil være vanskelig å få rett termin på ul etter uke 20.

Selv tror jeg jeg er nærmere uke 17 nå og ikke 15 da jeg kan kjenne babyens spark utenpå magen og har kjent de "inni" i 3 uker.

Skjønner godt at du er usikker, vet ikke hvordan det er der du skal på ul, men det kan jo hende du får komme inn før om du får dem til å forstå problemstillingn!!!

Uansett lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...