Gå til innhold

Savner han så veldig...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg venter barn med min eks. Er nå 13 uker på vei. Det ble slutt en stund før jeg fant ut at jeg var gravid.... Ble gravid med prevansjon, så barnet var ikke planlagt. Han vil ikke ha barn og ville jeg skulle ta abort, men etter nøye overveielser så valgte jeg å beholde barnet. Han frika totalt da han fant ut at jeg ville beholde barnet.Han vil ikke snakke med meg etter han fikk vite det (ca 1 mnd siden). Men selv om han har oppført seg sånn så savner jeg han så sårt. Merker at jeg har sterke følelser for han enda..... Og blir jo ikke bedre av at jeg bærer hans barn. Har lyst til å prøve å kontakte han igjen, men jeg vet ikke om jeg bare gjør det verre for meg selv ved å gjøre det. Hadde jo håpet at ting kunne ordnet seg, om ikke mellom oss, men at han ihverfall vil ta litt ansvar når babyen kommer. Hva gjør jeg? Noen som har vært i en lignende situasjon?

Fortsetter under...

Jeg har det omtrent på samme måte, jeg sier omtrent fordi jeg vet ikke hva han føler nå, han vil liksom ikke snakke noe om det. Jeg ble gravid med prevensjon og fikk så blandete følelser av han på om vi skulle beholde eller ikke, så jeg holdt på min egen magefølelse. Han kommer hjem til nyttår, og da skal jeg nå si min mening. Det får bære eller briste mener jeg, du skal tross alt leve med mannen, og kan du ikke være ærlig og si hva du mener, så er det ikke mye vits. Smi mens jernet er varmt. Jeg har selv forberedt meg på å flytte fra han om han ikke vil mer, for jeg er ikke interessert i å være sammen med han bare for å lindre evt. hans skyldfølelse over ungen.

Du må liksom ta hensyn til at med tiden blir du flere, og ansvaret er stort og er ikke mannen med på det, så må du gjøre det beste utav det på egenhånd. Du har selv valgt å beholde, da med en risiko at du kan bli alene. Det vil bli tøft, men tiden leger alle sår.

Masse lykke til, og håper det ordner seg for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...