Gå til innhold

Nå begynner jeg å bli dritt lei elendige bleier.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For n`te gang har junior (7mnd) tisset seg ut på natta. Er helt merkelig....han tisser seg ut på siden og oppover under armen. Skulle nesten tro snoppen lå oppover i bleia, men det gjør den jo ikke. Det andre er at bleia er jo nesten ikke våt, virker som alt bare renner på overflaten av bleia, ut og opp langs siden. Bruker Pampers Baby Dry. Må jo ha helt elendig oppsugingsevne. Han kunne jo likesågodt ligget uten bleie, vått blir det jo uansett. Noen andre som har vært borti det samme, og hva gjorde dere?

Må bare få med at jeg tidligere også har prøvd Libero, men det samme skjedde der....er derfor vi byttet til Pampers.

Skrevet

Vi hadde mye bæsjelekasjer med både pampers og libero....bæsjen ble liksom....eh...skutt oppover ryggen på snuppa...hehe...

Nå bruker vi bare tøybleier og er storfornøyd:) Lekker aldri, ikke engang ved diare. og snuppa er tørr og fin på stumpen:) (pluss at det er litt mindre arbeid da;)

Skrevet

Har samme problem vi. Uansett bleie:(

Skrevet

jeg har faktisk byttet til landlord bleiene jeg, er ganske fornøyd med de. nå som vi er på ferie gikk jeg tilbake til pampers fordi det var det svigerfar hadde kjøpt. 2 dager på rad har vi hatt bæsj utover alt. test ut landlord, funker for oss iallefall

Skrevet

Jepp, har aldri hatt bæsjelekkasje her. Bruker kun tøy!

Skrevet

Eneste nettene vi får lekkasje, er når vi bruker engangsbleier. Har begynt med tøybleier med et ekstra innlegg om natta og er kjempefornøyd! Skulle ikke tro det var mulig, men det er det her i gården i alle fall! Tuppa er 11mnd, og ammes gjennom natta og kvelden, så hun tisser en del i løpet av natta.

Skrevet

Til NormaJean..........tusen takk for tipset, Landlord bleiene holder faktisk tett på natta. Er 3.natta nå UTEN lekkasje. Er ikke alltid de kjente merkebleiene som er best.

Skrevet

Kjempefornøyd med Pampers Baby Dry vi og ingen lekkasjer på natta her selv om det kan gå 14 timer.

Skrevet

Hmh, kanskje vi må gjøre alvor av å prøve tøybleier da! Har noen formsydde liggende her til utprøvning, men har bare ikke somla meg til å teste dem ut. Brukte først brettebleier, men de ga jeg opp. Var jo så mye stoff at ingen klær passa. I tillegg bygde de så mye rundt stumpen at hun ble jo liggende helt i oppoverbakke...

Men jeg irriterer meg også over dårlige papirbleier. Vi har de siste dagene hatt bæsjelekkasje etter bæsjelekkasje. Opptil 5 tøyskift om dagen pga lekkasjer og gulping. Bruker Libero siden Pampersene klistrer seg fast i stumpen til snuppa. Men da er det altså håp...? Hun sover nå, men i morgen tidlig er det tøybleier på gang :)

Skrevet

Gutten her bruker libero opp&go om dagen(str.4, 7-11kg), og pampers active fit om nattten(str.4, 7-18kg). Har så og si aldri opplevd lekkasje.han er 8mnd.

Skrevet

Samme problem iblandt her og!

Hvor kjøper dere den landlord?

Skrevet

up n go bleiene er bedre enn de "vanlige" på lekkasje synes jeg! hadde lekasje hver natt helt til vi byttet til up n go!

Skrevet

Snuppa tisset endel utfor bleien da hun var mindre, og lå på siden.

Tror ikke det har noe med oppsugningsevnen å gjøre.

Men at den biten som går på siden - under tapen på en måte. Er strukket bak i ryggen.

Jeg er dårlig på forklaring :P

Men tøybleier kan jo prøves

Skrevet

Vi bruker pampers baby dry på snuppa (10 mnd) om natta. Har brukt de i mange måneder og aldri hatt et eneste uhell. Bleia er blytung om morgenen, så den suger som bare det hos oss..... Hun sover forresten utelukkende på siden.

Skrevet

Jeg har ei tulle på 3 1/2 måned...når hun var rundt 8 uker lakk bleiene noe voldsomt, som du sa, oppover til under armen og nedover...jeg fikk bare et godt råd, og det funka!KJØP STØRRE BLEIESTØRRELSE!!ble kvitt problemet med en gang..kjøp en bleie som er godt over de kiloene han/henne er!

Skrevet

Signerer på denne her, det har alt å si at bleiene er store nok..! Og at alle "kanter" er brettet ut som de skal..! VI bruker forøvrig pampers, prøvde libero sine men var ikke fornøyd med dem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...