oui-oui Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har en gutt som nettopp har fylt 5 år, men som fremdeles ikke har vært på 4-årskontroll. Er det flere som er i den situasjonen? Ikke at det bekymrer meg så veldig, føler meg trygg på at alt er som det skal, men ville bare høre om det er vanlig at helsestasjonen er så forsinket? Vi hører til i bydel Østensjø.
skorpionfruen Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Vi ble innkalt når hun var 4,5 i nordland.
*3 prinsesser* Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Det er vanlig at de innkaller når barnet er noen mnd over 4 år. Men 5 år er for lenge...ville tatt kontakt med helsestasjonen for å sjekke at dere ikke er glemt.
Viva_oslo Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Vi hører også til i bydel Østensjø, og de har lang kø. Forrige kontroll (toårs?) var veldig forsinket, men da ringte jeg slik at vi ble kalt inn "bare" noen måneder for sent.... Nå er veslejenta fire, men jeg regner med at jeg må ringe selv for å komme inn før hun når skolealder.... De har nok for liten kapasitet og altfor mange barn i distriktet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå