Pysjen Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Altså når de kan gå trygt i trapper selv.... Hvilken alder er vanlig?
lillebøllaspringmadrass Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 sønnen min på 3,5 kan gå helt fint og forsiktig selv i trapper, vi har en på 1,5 år og. men uansett så hadde vi ikke fjerna den ennå, for han kan gå i søvne, falle mot trappa i lek osv.. vi har den nok der til minstemann er stor nok til å være trygg i trappa ved lek i nærheten og.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Her er eldstemann 3,5 og dattera mi 2år. Vi har nettopp fjernet trappeginda nå... De klatret bare over
meg & to små vampyrer Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Gutten vår er litt over 2 år og kan fint gå i trapper, men han stikker så kjapt av + sover i en annen etasje enn oss så grindene er oppe enda.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 jeg kutta ut grinda når han var 2,5 år. for han gikk så forsiktig og fint, og jeg ble lei av å fly og åpne den for han hele tiden. da rommet er i etg under stua! så kan går masse opp og ned og får god trening har satt den opp igjen nå, og lært han å åpne og lukke den selv, med tanke på ny baby i huset. så det blir en god innarbeidet rutine og bruke grinda lenge før den er viktig å ha.
Bic&Bac Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 Sønnen vår er snart 2 år, og vi trenger ikke trappegrinda nede lengre. Men jeg vil ha oppe når vi nå flytter, for å unngå at han faller ned trappa hvis han går ut av rommet sitt på natta... Greit å vente litt til. Vi har jo en til på vei også, så trenger den jo senere uansett
bobby - nr 2 i juli Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 Vi tok den ned når min sønn var litt over 1,5 år. Han går greit både opp og ned trappenen (krabber ned med rompa først). Han er litt forsiktig av seg, så pleier ikke å prøve seg på trappene på egen hånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå