Akki42 Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Skal begynne med Pergo om 5 dager.leste pakkningsvedlegget nå, jammen mange bivirkninger man kan få. noen her som har hatt noen,og hva? Har dere hatt mere sex/oftere den perioden dere har tatt Pergo enn ellers? Glemte å spørre legen om hvor ofte vi skulle ha sex etter tatt Pergo. er det noen andre her som har opplysninger om hva som lønner seg?
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 20. desember 2008 #2 Skrevet 20. desember 2008 Jeg var kjempe heldig og fikk INGEN bivirkninger! Håper du er like heldig da, og slipper unna alle bivirkningene. Jeg tror gynekologen sa at man skulle ha sex annenhver dag fra dag 11 - 20. For sikkerhetsskyld så hadde jeg sex ett par dager etter også. For jeg fikk EL på dag 21. Lykke til!!
nadjahe Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 jeg hadde heller ikke bivirkninger.. Jeg fikk god oppfølging under pergo kuren, jeg var på UL mange mange ganger den mnd, først etter 12 dager fra første dag mens, for å se om jeg fikk egg, så en gang til, men det var ikke stor nok, så en gang til, da var det modent, fikk sprøyte, så egget skulle løsne, da var det bare hjem å ha sex:) men hadde sex annenhver dag:) så UL igjen, da var egget løsnet, da var det bare å vente til å ta gravi-testen, og jeg var gravid!! etter 3 år prøving for å få nr 2.. nr 1 gikk greit.. så nå er jeg gravid i uke 7:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå