Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 1.Han får mme ,å nå har han bynnt å tulle litt på natta.spiser med 3,5-4 timers mellomrom på natta.men nå har han bynnt å våkne for så å spise bare 100ml istedet for 210 ml.neste gang han våkner spiser han også bare 100ml.han får 2 måltider når det er natt.(mellom 2300 og 0700 ca da som telles som natt)Betyr det at han kanskje egentlig bare trenger ett måltid om natta?? vi pleier no å holde flaska varm,slik at han kanskje bare spiser av en flaske om natta, istedet for å varme opp så mye,å han bare spiser halve.. 2.han har fått endret avføring...gått fra max en gang pr dag eller min en gang annenhver dag til å bæsje like ofte som han tisser nesten.skifter flere ganger på dagen, nå også på natten,å det har han ikke gjort på kanskje 2 mnd.avføringen er også blitt gul/sjokkgrønn med slim og små hvite prikker i.(ufordøyd mat kanskje) kan det være noe galt tro? eller er det normalt?kan ikke huske å ha sett slik avføring på min datter..
Rorrimamma Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Så lenge han ikke får grøt synes jeg han bør få mme når han er sulten. Nå er min sønn 5 mnd og han får fast et grøtmåltid hver kveld. Det gjør at han sover lenger i strekk (før varte førsteøkta i 5-6 timer, nå 8-9 timer) og ikke har behov for mat hele natta. Bare min mening
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2008 Han får grøt på kvelden før han legger seg for natta..mens noen ganger ender det opp med velling istedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå