Gå til innhold

To spørsmål ang gutt 4,5 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

1.Han får mme ,å nå har han bynnt å tulle litt på natta.spiser med 3,5-4 timers mellomrom på natta.men nå har han bynnt å våkne for så å spise bare 100ml istedet for 210 ml.neste gang han våkner spiser han også bare 100ml.han får 2 måltider når det er natt.(mellom 2300 og 0700 ca da som telles som natt)Betyr det at han kanskje egentlig bare trenger ett måltid om natta?? vi pleier no å holde flaska varm,slik at han kanskje bare spiser av en flaske om natta, istedet for å varme opp så mye,å han bare spiser halve..

2.han har fått endret avføring...gått fra max en gang pr dag eller min en gang annenhver dag til å bæsje like ofte som han tisser nesten.skifter flere ganger på dagen, nå også på natten,å det har han ikke gjort på kanskje 2 mnd.avføringen er også blitt gul/sjokkgrønn med slim og små hvite prikker i.(ufordøyd mat kanskje)

kan det være noe galt tro? eller er det normalt?kan ikke huske å ha sett slik avføring på min datter..

Skrevet

Så lenge han ikke får grøt synes jeg han bør få mme når han er sulten. Nå er min sønn 5 mnd og han får fast et grøtmåltid hver kveld. Det gjør at han sover lenger i strekk (før varte førsteøkta i 5-6 timer, nå 8-9 timer) og ikke har behov for mat hele natta. Bare min mening :)

Skrevet

Han får grøt på kvelden før han legger seg for natta..mens noen ganger ender det opp med velling istedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...