kokkelimonke Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Altså, holder det å ta en paralgin forte, eller må jeg ta to på lik linje som man tar to paracet for å få skikkelig effekt? Tåpelig spm, jeg vet. Men er ikke så ofte jeg tar i bruk såpass sterke medikamenter ;-)
Lilletrollogmamma Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Paralgin forte er mye sterkere, oog det skal du ikke ta viss du ikke har fått det på resept. to vidt forskjellige ting
miapia Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Prøv med en :-) Virker mye bedre enn paracet.
kokkelimonke Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har fått det på resept. Men det står 1-2 tabletter. Og da lurer jeg på om det holder med en, eller om det er lurt å ta to for å få skikkelig effekt?
kokkelimonke Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2008 miapia : tusen takk for svar :-) da prøver jeg med en, og satser på at det gjør susen!
BettyBoob Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 paralgin forte inneholder kodein og paracet. kodein er det stoffet som gjør at det er en rød trekant på esken.... noen blir helt slått ut av en halv tablett, andre kan ta to uten å bli "drita". er en grunn til at det er på resept.
bubben Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 for guds skyld bynn med en å vent en timestid å se utolig hvor godt de virker på oss som ikke er vant med sterke medisiner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå