Gå til innhold

start vekt 100 kg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat i dag funnet ut at jeg venter nr 2. Jeg er 170 cm over bakken og 100 kg, jeg la på meg 30 kg i forje svangerskap. Noen som har lagt på seg like mye i nr 2 som med nr 1?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Jeg gikk opp 30 med nr 1. Opp 20 kg med nr 2 og 3. Og nå venter jeg nr 4, er 31 uker og har gått opp 20 kg allerede...

Regner faktisk med å gå opp ca 30 denne gang, siden min vektøkning er så jevn. Det er liksom snakk om rundt 3 kg pr måned. Gikk skrekkelig mye opp i starten denne gang, iforhold til de to forrige. Kjedelig, men sånn er det bare. Har fra før av veldig lett for å legge på meg, og pga slanking de siste årene kom vel kiloene ekstra lett på når jeg begynte å spise "normalt" igjen.

Skrevet

nei. cirka halvparten. 11 kilo med første og 7 med andre.

Skrevet

Startvekt 100 kg. Er 8 dager over nå, og opp 30 kg.... Svangerskapsforgiftning og ekstreme mengder vann i kroppen da, men det er jo ikke alt:-(

Skrevet

Det ser ikke ut som om det skal gå sånn denne gangen, med nummer 2, for min del.Forrige svangerskap ble det 20 kg. Hadde ved 12 uker allerede lagt på meg 5 kg! Hittil har jeg gått opp 3 kg, og er i uke 23. Startvekt sist var 105, på 182cm. Denne gangen var den 109.

• 2 uker senere...
Skrevet

Av alle rare ting har jeg gått ned i vekt mine tre tidligere svangerskap.. minus 7kg var resultatet ved forrige fødsel.. men etter fødselen sniker vekten seg gradvis opp på normalvekten på rundt hundre igjen..

har akkurat tatt test nå og den var positiv.. Veldig spent på hvordan dette svangerskapet blir...

Jeg har lavt stoffskifte.. er den noen andre som har opplevd det samme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...