Gå til innhold

Noen som vet hva renta er på nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Styringsrenten er på 3 %...

Men de ukike bankene varierer jo da.. De fleste ligger vel på 5,6,7 %

Skrevet

Huslånrenter... hihi ikke peiling på renter i det hele tatt jeg :) Men sparebanken sør... vet ikke hvor jeg skal finne ut av dette engang så...

Skrevet

Sparebanken Sør har sikkert en nettside, der skal slikt stå.

Skrevet

Hvor og hva skal det stå under da.. er helt blåst når det gjelder slikt :) hehe.. noen som er litt smartere innen dette feltet som kan kikke for meg ? Skal seff kikke litt selv også!

Skrevet

Hvis renta er satt ned i din bank har du vel fått beskjed?

Det skal man få..

Vi har fått medling på nettposten vår + brev i posten,om at renten er satt ned med 1,3 prosent og hvor mye renten på huselånet vårt nå er!

Du må da ha dette i papirene dine??

Skrevet

Men det er han som får alt av papirer åsånn.. han har gått i fra meg.. og han bor i huset... men jeg eier det jeg også.. så skal betale en liten del av rentene.. men har en følelse av at jeg betaler alt for mye..

Skrevet

Ring banken på mandag og si at du også vil ha alt av papirer!! Så kan du følge med litt... ;)

Hvis du eier det også har du krav på det!

Skrevet

Ja, får gjøre det.. men noen som vet hva renten er på? Vil gjerne regne på det på lånekalkulatoren ? Er det lik rente i alle sparebanken sør banker.. eller er det forkjell fra bank til bank... Jeg ringte han nå.. han ble kjempe sur... sa han skulle sjekke med banken.. kunne ikke stole på det som stod på inernett sa han... merklig han er... blir fornermet på mpten han prater til meg på.. men skal ikke gå nermere inn på det her.. hehe.. vil bare finne ut av den renten jeg...

Skrevet

Du får ringe banken og høre.

Hva renta ligger på for dere avhenger også av hvor stor egenkapital dere hadde i utgangspunktet.

Skrevet

Om dere har gode/ok vilkår i banken deres vil jeg tro dere per i dag har rundt 6,5% i rente.

Siden renten hos de fleste banker går ned fra midten av januar med ca 1% vil dereda ca få 5,5% . De fleste bankene har så satt ned med runt 0,8% fra i dag eller rett over helgen. Noe som gir en rente på rundt 4,6% fra begynnelsen av februar.

Viktig å huske at dette er veldig ca tall da det varierer fra bank til bank og med hvilke vilkår du har hos din bank.

Ta kontakt med banken din du på mandag så får du de nøyaktige tallene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...