lolipoli Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Gutten min begynte å reise seg opp i lekegrind når han var 6,5 mnd gammel. Han blir snart 7 mnd og går langs møblene hjemme og står lenge... Flere som har babyer som har det travelt å gå? Han er så liten og det er litt rart å se han stå og gå. Han falt 1 gang og nå har han full kontroll og faller ikke lenger:-)
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 He he he...kjenner meg igjen. Lille jenta mi begynte å rulle fra mage til rygg 2 dager før hun ble 3 mnd og ikke lenge etter fra rygg til mage, begynte å krype/åle/krabbe seg rett før 6 mnd og reiste seg opp langs tv-benken rett før 7 mnd. Nå er hun litt over 8 mnd og krabber overalt og skal selvfølgelig stå og reise seg til alt. Går rundt i grinda og rundt stuebordet, men der passer jeg på for det kan fort gå rett i bakken. Har akkurat lært seg å sitte og sette seg opp selv. Og heldigvis har hun skjønt hvordan hun setter seg ned når hun står i feks lekegrinda, en liten knebøy før hun detter ned på rompa! Uff dette ble nok litt skrytete, men du spurte jo:-) Ellers så gikk både jeg og mannen min på 9 mnd. (Nærmere 10 mnd mest sannsynlig) så det blir spennende å se med lille snuppa. Ellers så er hun jo en lettvekter og da er man kanskje mere spretten? Moro er det i allefall!
3småtroll♥ Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 He-he;) Ja jeg har en liten mann her på 7 mnd som har reist seg siden han var 5,5 mnd.. Satt seg opp og krabbet rett før han var 6 mnd. Nå reiser han seg etter vegger, bord etc Han går rundt med brio vognen sin og slipper seg og står litt alene:) Mye å passe på og de har jo ikke like mye vett som en som er nærmere året:) Men de tar det jo etter sitt eget tempo så da er det jo bare å henge med for oss!!
lolipoli Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2008 He he, morsomt å lese om ivrige babyer. Det er travelt med dem men så utrolig artig å se hvordan de klarer ting og hvor stolte de blir! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå