*Harepus* Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Hei er ny her. Har smuglest litt på denne siden, og fått litt tips.. Lurte litt på dette med babyklister..hva og hvordan?
Rose69 Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Noen bruker det, andre ikke.Jeg brukte babyklister en periode - uten at d hjalp noe akkurat.Ikke gravid ennå... For min del må det noe mer til ja...
*Harepus* Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2008 Ok, takk for svar skal gjennom første prøverunde nå, så er veldig spent
Gjest Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Babyklister er homeopatisk medisin som bl.a. skal bedre miljøet i livmoren. Har skrevet mer om det i bloggen min om du vil se der. Lykke til med forsøket!
Kine71 Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 Hei Harepus! Jeg brukte babyklister denne runden og tok akupunktur før og etter innsett og er gravid, så jeg må vel kunne anbefale det, selv om jeg ikke vet hva som hadde effekt:0) Lykke til:0)
*Harepus* Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. desember 2008 Tusen takk for oppmuntrende ord og god informasjon dere er jo helt supre Gratulere med graviditeten Kine71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå