Gå til innhold

Da melder jeg meg inn her!! :)

snoopy81+tigergutt+plomma ツ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også termin 01.sept i følge babyverden. Er et helt år siden jeg sluttet på pillen, så det tok sin tid. Er helt uvirkelig at jeg endelig er gravid, humøret mitt svinger fra å være kjempeglad til å bli skikkelig negativ og sikker på at noe kommer til å galt. Er liksom for godt til å være sant dette. Har tatt 6 tester, alle positive, så da er det jo sant??!! Vi fortalte det til foreldre og søsken i går, bestemte oss for å gjøre det selv om det er veldig tidlig. Samboeren min er helt i ekstase og kjempestolt over at han skal bli pappa:o)

Jeg hadde noen små bølger av kvalme i uke 3, før jeg visste at jeg var gravid. Nå har jeg litt ømme pupper, de har ikke blitt noe større, men kanskje litt fastere? Ellers så mener jeg å kjenne at det foregår noe der nede i magen, men om det er bare innbilning vet jeg ikke. Kjenner litt bobling og strekking på en måte. Pluss at jeg humøret svinger; gråter fortere, blir lettere sint, og ler mer av mindre ting. Akkurat det med irritabiliteten kom ganske tidlig, før jeg testet positivt. Trodde det var julestresset.

Annonse

Hei alle sammen!!:) jeg melder meg oxo inn hit, testet gravid på lørdag,2positive tester me engang.. hehe, er overlykkelig, d er virkelig for godt til og være sant.. hehe, je har termin 5.september:) jeg har litt ømme bryster, og litt kvalme på kvelden, og små stikkninger i magen, jeg har prøvd i 1år nå, så håper dette går bra!! :) lykke til alle sammen... dette skal vi klare;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...