Gå til innhold

Å det gikk i dass.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg mensen, rakk aldri å høre svaret på blodprøve nr.2. Dette ble absolutt ikke julen jeg hadde håpet på:( N sitte rjeg med ubeskrivelige menssmerter og spysyken er i hus Veldig festlig på jeg si.

Jeg er motløs akkuratt nå. Ikke vet legen hva han skal gjøre å ikke vet jeg. Det er jo ingen som vet noe om problemet mitt, å det er til å bli gal av. Det eneste jeg vet er at jeg skal ta en synathen test(vet ikke om den heter akkuratt dette) en gang i januar februar eller noe. Den skal prøve å finne ut hvor problemet mitt egentlig satmmer fra. Men samme hva svaeret blir så er det fortsatt ingenting å gjøre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så trist. Hadde litt håp for deg denne gangen. Kan vel desverre ikke gjøre annet enn å sende deg en trøsteklem. Kos deg masse i jula, og prøv å få det litt på avstand, så kanskje de kloke finner ut av problemet ditt i mellomtida. Ønsker deg en god jul.

Klem..

Skrevet

Jeg føler med deg. Det er skikkelig leit og ufortjent.Ta vare på deg selv.

Skrevet

Så trist , vi heiet virkelig på deg denne gangen også og håpet det skulle klaffe. Sender over en god klem og håper du får en fin jul sammen med lille (store) jenta og mannen. Så håper jeg de finner ut av dette etter jul.

Klem

Skrevet

Kjære Trynevennen, jeg vet så godt hvordan du føler nå..jeg hadde et mislykket forsøk julen 2005...for en helv..jul.Unnskyld språket.Men det eneste som kunne holde meg oppe var å se frem til neste forsøk..hva kunne de finne ut..hva var galt...vi hadde så mange spørsmål.Dessuten fikk mannen min kreft.Verden raste sammen...men det gikk bra til slutt.Og det gjør det jo som regel.Ting tar bare litt tid iblant...

Hørtes kanskje litt klisje ut dette,men believe me...man blir jammen sterk av motgang.Og jeg håper du,jeg og jentene kan prøve å holde motet til hverandre oppe her inne denne julen.

2009 blir vårt år!!!

Ikke forsvinn!!Trynemor, du er jo TM her inne :-)

En stooooooor Go' klæm te dæ...de går bra te slutt sjø.

Skrevet

Dette var leit...

*klemme*

Skrevet

uff dette var skikkelig trist!!!! håper masterhjernene klarer å finna ut ka som feiler deg og hjelpe deg. sender deg ein trøsteklem =)

Skrevet

ÅÅÅÅ NEIMEN TRYNE!!!!!!!!!!!:(

nå ble jeg skikkelig lei meg!!!

hadde jo krysset alt!!

Vi får håpe Hausken klarer å følge mottoet alle gode ting er tre!

2009 er året for oss vettu:D

Skrevet

Tusen takk alle sammen, dere er så gode å ha. Dette ble enda en trist jul ja. I fjor måtte jeg møte julen å vite at jeg skulle hatt termin på nyttårsaften. Dene gangen er det vel ikke så mye bedre Men jeg har en stor god trøst, å de er jenta mi som jeg har. Jeg er evig takknemlig for at hun kom til verden. Familien min rundt meg begynner nå å sjønne hva mirakel hun er, og har nå forstått at det faktisk er helt utrolig at vi fikk det til.

Nå må jeg snart mote meg opp til siste forsøk. Denne gangen blir det forferdelig fordi det blir vårt siste forsøk fordi vi har ikke råd til noe mer behandlinger. Om vi en gang år råd så har ikek jeg fere egg da Så dette blir tøfft

Skrevet

Hei Tryne..

Jeg syntes det var leit for deg, men at du har et barn er jo vannvittig flott da. Det skal du være evig takknemlig for, men man vet jo aldri, om noen mnd så kan du også få positivt resultat, jeg håper det for deg.

Nå er jo det sånn at hverken jeg eller mannen min har barn, og vi får det heller ikke til,jeg har hatt 3 ivf, det at jeg er over 40 år gjør jo prognosene dårligere, så jeg må bare si at fy søren så heldig du egentlig er da som har et barn!!! Hipp hurra for det.

Tenk på hva du har og ikke det du mangler, da blir luften i hodet ditt mer positivt. Jeg vet det er vanskelig, klarer ikke helt å være positiv selv, men vet at det er kanonviktig.

Klem fra meg.

Skrevet

Veldig trist lesning nå i førjulsstria! Hadde håpet det skulle gå veien for deg nå... Håper du klarer å stable deg på beina igjen, og glede deg over det lille mirakelet som du tross alt har fått til :o)) Håper virkelig de finner ut av hva som gjør at du ikke produserer mer egg enn ei dame i 45++ snart??

Klem

Skrevet

Mikkelure

Hvis du ser hva jeg har skevet til alle de andr så ser du at jeg er takknemlig for henne;)

Ikke glem at soregn er svært stor om man har en fra før av. men ja, jeg er kjempe heldig og evig takknemlig. men alle både med og uten barn har lov til å sørge når man går gjennom slikt. Så lenge man vet man er heldig tross alt selvfølgelig;)

Håper det ordner seg for dere. Lykke til

Skrevet

Jeg håper de snart finner ut av det ja. Vet det ikke kan gjøres noe, men jeg har lyst til å vite om det er arvelig. ikke en dag går forbi hvor jeg ikke bekymrer meg over om jenta mi kan få det samme. Jeg er livredd hun skal måtte gå gjennom det samme som meg. For det er jo langt fra sikkert at hun finner sin mann så tidlig som jeg har gjort

Skrevet

Dette var skikkelig trist lesning, Tryne!! Skikkelig urettferdig dette gamet her. Skjønner at du er motløs når ikke legene engang vet hva de skal gjøre. Ta god vare på hverandre i jula nå og kos deg med det vidunderet du allerde har, så håper vi at 2009 blir året for nok et mirakel i din favør.

Mange klemmer til deg.

Skrevet

Kjære Tryne, stor trøsteklem til deg....

Skrevet

Å nei Tryne! Jeg som hadde håpet sånn for deg.

Trøsteklem fra

Skrevet

Jula for 1 år siden så var jeg på sykehuset 2 dager før julaften og tok en utskrapning etter en MA. Ingen jul jeg ser tilbake på med glede nei, men som du så er jeg jo heldig å ha et barn fra før - selv om vi så veldig veldig gjerne skulle greidd å få et søsken til barnet vårt så blir det ikke alltid som man planlegger. Det vet jo mange her inne alt om. Håper det kan klaffe siste gangen for deg, og hvis ikke så vet jeg jo at du vil gå for adopsjon når dere er blitt gamle nok. Selv om det er veldig langt fram.

Skrevet

Dette var et innlegg Tryne som jeg skulle gitt mye for å slippe å se, dvs jeg har håpet så veldig det skulle lykkes for deg denne gangen..

Du er ei tøff jente som kommer til å reise deg fra denne triste hendelsen og store psykiske og fysiske påkjenningen også, det vet jeg.

Hvis du skal ha et forsøk til, som er litt av en bragd om du klarer med de hestedoser av medisiner du får, så kan jeg bare bøye meg i støvet for hvor barsk du er og ønske deg lykke til!

Juleklem med masse trøst i fra lisemor!

Skrevet

jeg må jo si at jeg er ikke særlig begeistret for disse hestedosene, klarer ikke å beskrive hva de gjør med kroppen min. Det er rart å tenke på at noen fes bruker 150 IE, det vil da si at de må ha 3 IVF forsøk før de har oppnådd samme dosen som jeg har på ett forsøk.

Denne gangen, som sist, så var jeg ikek meg selv. Jeg klarte ikke å huske noen ting. Ikke avtaler, å jeg glemmte faktisk å mat emin egen datter noen ganger. Jeg var helt rar i hode. Så blir man jo utrolig ustabil da for å si det sånn.

Nå må jeg berre prøve å se fremover. Jeg har lagt dansen på hylla for mange år siden av den grunn at jeg skulle jo bli gravid, så da kunne jeg jo ikke danse hip hop. Men nå tror jeg at jeg rett å slett går tilbake til mitt gammle liv og lever det, for dette her kan jo ta evigheter, for å ikke snakke om at det er ikke sikkert vi når mlet en gang. Så jeg tror rett så lett at jeg får begynne å danse igjen, det jeg liker best av alt

Skrevet

Hei Tryne,

Har vært på ferie, så har ikke fått tid til å skrive noe før nå.

Så trist å høre! Jeg hadde jo håpet sånn for deg denne gangen.

Jeg synes absolutt at du skal begynne å *leve* igjen. Jeg kan ikke sette meg inn i din situasjon, men for min egen del, så har det vært godt å "stikke fingeren i jorda" og forsone meg med tanken om at vi enten må adoptere eller ikke få flere barn. Jeg orker ikke å gå og håpe hver eneste måned, selv om flere sier at det fortsatt er håp. Som legen min sa: "Medisin er ikke matematikk, mirakler kan skje, men da er det også et mirakel."

Det gjelder å finne positive ting i livet ditt, og holde fast ved disse. Som mange andre sier, så er du jo tross alt heldig, som har en datter. Du har også en mann, som sikkert støtter deg og elsker deg. Nå kan du også begynne å danse igjen! For min del betyr det at vi ikke kan få flere barn, at jeg kan fortsette og reise. Vi har nettopp vært i England, skal reise til Gran Canaria etter jul og så går det slag i slag med Oslo, London, Dusseldorf, Budapest, London og kanskje San Fransisco til sommeren. Mulig det også blir enda en "sydentur" på våren en gang. I tillegg konkurrerer jeg, på internasjonalt nivå, og dette måtte jeg ha sluttet med om jeg hadde blitt gravid/fått flere barn. Måtte også lagt ned firmaet mitt. Jeg er helt sikker på at du også kan finne noen fordeler ved at du ikke blir gravid nå!

Stor klem og "chin up"!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...