Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #1 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg er ansatt i en privat barnehage hvor jeg har jobbet siden august mnd, nå er det slikt at jeg nærmer meg slutt på prøvetiden,mens sjefen min sier at det blir kanskje vurderingssak om jeg får fast jobb eller jeg blir sakt opp. Jeg er nå 8 uker på vei,og har forsatt ikke fast jobb,hva gjør jeg om jeg mister jobben.Jeg skal ha møte igjen inn 15 januar og hva gjør jeg da? Sykemelder meg før og ha med meg sykemeldig for og sikre meg at jeg får permisjon eller?Ellers Må jeg gå uten penger og det kommer til og gå utover mine planefremtidsplaner med og kjøpe leilighet og ikke minst at min elste skal på skolen neste år, og det venter meg planlagt keisersnitt 25 august . Håper at noen her kan gi meg råd og hjelpe meg jeg setter stort pris på disse rådene jeg mottar fra dere! veldig lei seg mamma som er i redsel for barna sitt fremtid :-((( Anonym Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139310681-kan-noen-hjelpe-meg-her-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå