Gå til innhold

Litt fortvilet - ute på "jakt"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan !

Jeg "jakter" litt fortvilet etter vinterjakke/varm ytterjakke nå... Nå er jeg 25 uker på vei, snart 26, og de siste 3-4 ukene har magen "eksplodert", hehe :-) Nå var jeg jo ingen sylfide fra før, så det gjør jo ikke saken enklere. Jeg har bare måttet innse at ullkåpa jeg brukte i fjor på langt nær er stor nok, den får jeg ikke kneppet igjen i det hele tatt, faktisk...

Nå har jeg lett og lett, men det å finne varme ytterjakker/vinterjakker til store jenter som i tillegg har gravidemage har vist seg å være en særdeles stor utfordring. (Kanskje naivt av meg å anta at det skulle gå greit...) I tillegg vil man jo helst slippe å blakke seg helt på en jakke man (kanskje/forhåpentligvis) ikke kommer til å bruke neste vinter, så...

Er det noen her som har noen gode forslag ? Jeg bor i Oslo, hvis det er noen butikker noen vet om. Eller er det noen som har noe til salgs selv, kanskje ? (*håper forventningsfullt*)

Jeg håper noen kan hjelpe meg, for dette er ganske fortvilende. Selv om det nå har blitt mildvær igjen, vet jeg jo at vinteren kommer for fullt snart... Hjelp ? ;-)

Skrevet

jeg skal en tur innom sportsbutikker i morgen og finne jakke. Der har de størrelse XXL, som er noe annerledes enn de man finner på vero moda i str 42(som jeg ikke har kjangs til å få på meg, gravid eller ei). Ellers har de gravid-jakker på hennes.. men i lite utvalg.

Også har vi jo internett:)

Skrevet

hei.

det ligger en butikk på liertoppen kjøpesenter mellom asker og drammen ca... (litt nærmere asker) som heter zizzi... det er ingen gravid butikk, men en butikk for oss med store størrelser og der har eg to jakker fra. som eg kan bruke nå som eg er gravid....

kan jo ikkje garantere at du finner noe der da, men det er jo ikkje så langt utenfor oslo så det er jo kanskje verdt et forsøk??

har faktisk et par bukser derifra som eg bruker enda (er inne i minuke 26)

Skrevet

Jeg har også kjøpt vinterjakke på Zizzi. Ligger en Zizzi-butikk på Triaden i Lørenskog også. Har fremdeles god plass til magen i den nå som jeg bare har en uke igjen til termin.

Skrevet

OK, det er kanskje en mulighet ja. Sportsbutikker har jeg liksom ikke tenkt på, for jeg føler ofte at de bare har klær til folk som er "fit" liksom, hehe ;-) Internett har vi vet du, men jeg har ikke klart å finne noe der heller egentlig... Mulig jeg er skikkelig dårlig på å leite, hehe :-)

Skrevet

Åja, Zizzi ? Hm... lurer på om det ligger en butikk som fører et merke som heter Zizzi på Gunerius - kanskje det går an å ta en tur innom der. Eller så er det jo ikke så langt til Liertoppen nei :-)

Takk for godt tips !

Skrevet

ZIZZI på Gunerius har store størrelser, det har de også på Tveita senteret og Manglerud senteret(husker ikke hva butikkene heter) Ellers har jo både H&M, Lindex og Kaph Ahl avdelinger med klær opp til str 54. De har ytterjakker også. Lykke til!

Skrevet

Supert ! Tusen takk for svar, og riktig god jul :-)

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvilken størrelse du bruker da, men jeg kjøpte meg faktisk en på BikBok i XL ! :) Er en kåpe, kjempelekker...Er stor og god ! :) Litt sann ballongform på den, om du sjønner ! :P

Skrevet

Wow - på BikBok ?? Det er ikke dårlig ! Normalt bruker jeg vel str 48/50, men det rekker jo ikke over magen nå, hehe ;-) Kanskje jeg skulle sjekke på BikBok da ! Har du mulighet til å beskrive den mer, sånn at jeg kanskje klarer å finne den der ? Får jeg lov å spørre hva den kostet, forresten ?

Godt nytt år ! :-)

Skrevet

Finnes Zizzi på Gunerius også...

Skrevet

Det finnes en butikk i Oslo, Akersgata, rett ved teateren, som har store størrelser i klær og støvletter:). Och så finnes det en butikk like ved Sten og Strøm (i Kirkegt?) som heter Alexa eller Alexis.

Skrevet

Å, takk ! Da skal jeg se om jeg finner den i Akersgata :-)

Skrevet

Jeg fant en fin poncho( er usikker på skrivemåte) på Cubus, men det var i høst.

Uansett er det et fint alternativ til jakke nå når jeg er gravid..:-)

Skrevet

Ja, jeg har lett etter poncho, men finner ingenting i en prisklasse jeg syns er grei (fant en, på salg, som kostet over 1100,- - syns det blir litt mye)

Men nå har jeg funnet en jakke, endelig, på salg til 400,- og er storfornøyd. Den er vel ikke så fin, men den har god plass til magen, og det den måtte vokse før kulda tar slutt - så jeg er happy ! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...