solstjernen - seksbarns mor Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Når en venter ett barn går en hver 4 uke. Hvordan er det med tvillinger?
Alle gode ting er 3:) Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Det er nok forskjell fra person til person. Alle har jo litt forskjellige svangerskap. Hos fastlegen er jeg en gang i mnd. Har vært hos jordmor 3 ganger, og er stadig vekk på sykehuset for kontroll. Tror det er ca 1 gang i mnd om det ikke er grunn til å sjekke noe spesielt. Selv går jeg hver uke nå. Så det varierer veldig.
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Før uke 30 var jeg på ul på ullevål annen hver uke og til jordmor annen hver uke. Etter uke 30 er jeg på ullevål hver uke til ultralyd og måling. Denne oppfølgingen får jeg fram til fødsel, er i uke 34 nå!!!! Tror dette er vanlig på ullevål, jeg venter eneggede jenter med tynn skillevegg. Jordmor går jeg til når jeg føler for å prate, vi var på fødselsprat på onsdag og det var topp!
mamman til pia, eli og mari Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 jeg går en gang i uka til kontroll oss spesialist på sykehuset og ul hvær gang, dette pga at jentene i magen kan utvilkle hjerteblokk. etter jul blir det litt mindre kontroller viss alt fremdeles ser bra ut, pr nu har ikke legen påvist noe feil med hjertene deres og er nå 22 uker gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå