Sunniva78 har to små Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Hvordan går det med dere? Her er alt bare bra, vi har vært på UL i dag..! Alt var fint med den lille:-) Var jo litt spent på kjønn, og det viser seg at knerten skal få seg en lillebror!!! Jippi!!! Tipper på de blir gode lekekamerater ja. Ellers er formen grei, er bare bekkenet som ikke vil samarbeide helt... Og trøttheten, når skal den forsvinne???
kitty08 Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 (jeg er IKKE gravid, da ;-)). Men saa hyggelig at alt var bra og artig med en liten bror!
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 hei på deg!! Her hos oss går alt stort sett bra, jeg var på ultralyd for en mnd siden og Lukas på 10 mnd skal bli storebror til en liten prinsesse! kjempe koselig;) Ellers er det vel dette bekkenet som ikke helt samarbeider med meg heller, er sykemeldt pga det.. dagene går jo i turbofart med en liten villbass! hehe.. syns dette svangerskapet går utrolig fort, er jo "bare" 18 uker til termin 24 april!! hoihoi, det går unna... når har du termin?
Sunniva78 har to små Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2008 Førstemann er 10 mnd gammel, og vi har ny termin 28.mai:-) Sambo som er økonomisjef i huset ser mange fordeler med en gutt til, hehe. Det går unna dette svangerskapet her ja, ingen tvil om det... Er litt spent på hvordan det blir å jobbe igjen, men vi får ta det som det kommer!
tobias og en til i magen:) Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Hei, jeg har en gutt på 11 mnd, og vi fant ut for ei uke siden at vi er gravide igjen, så dette er julepresangen våres i år:) nervøs for om alt går bra, men det vil vel tiden vise, kvalmen kom to dager etter vi fant det ut, så fått kvalmestillende pga hadde ekstremkvalme med tobias. rart og være på´an igjen med en liten, er spent på hvordan det går når man har en propell i tillegg til å følge opp, men moro og ha tette også, håper de får mye moro sammen:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 Hei igjen du. Gratulerer med en liten gutt i magen. Formen er akkurat som vanlig her, merker lite eller ingenting. Har dager der jeg er kjempebekymret for om det er noe galt. Men gleder meg veeeeldig til ord UL om 2,5 uker- 6 januar får vi forhåpentligvis vite hva som skjuler seg der inne. Skal til en veldig dyktig (Braut i Sandnes) så håper han kan se hva det er. Sist gang var det ingen problem å se at det var en gutt. Håper på jente. Men sambo håper gutt, og sier at det er mer økonomisk. Ja, det er det jo på en måte. Men heldigvis har Jonas endel i hvitt og nøytrale farger så det tenker ikke jeg på. Og en jente kan fint gå i lysblå fleecedress eller noe sann, mener jeg. Verre å ta rosa på en gutt... Trøttheten har kommet her også, sist gang var jeg 50% sm fra uke 25 fordi jeg sov lite om nettene. Jobbet annenhver dag og hentet søvnen inn den andre dagen. Nå er jo det litt verre, men tror jeg tilpasser meg det likevel. Men har endel netter med lite søvn....
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #8 Skrevet 19. desember 2008 Hei hei, gratulerer med enda en gutt:-) Så gøy! Jeg er 5 uker på vei i dag og min lille er straks 6 mnd gammel:-) Jeg er i ok form men er veeeedig trøtt og har begynt å bli litt kvalm innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå