Gå til innhold

Noen andre som har på følelsen at de kommer til å føde på julaften?

Anbefalte innlegg

hiver meg på her:-))

Jeg regner med jeg får på julaften av den enkle grunn at ei jeg er tante til hadde termin 18.12 i fjor, og jeg mobbet henne halvt ihjel med at hun sikkert kom til å få på julaften. Men hun fikk til termin da, så nå regner jeg med det kommer til å gå troll i ord, også er det jeg som kommer til å få på julaften.

Hadde forresten termin i går, men her er det bare sterke kynnere og sterke menssmerter på menyen hittil. Hadde de ennå kommet santidig disse vondtene så hadde det vel ennå vært et håp da. Men det er liksom vondt og sammentrekninger annenhver sin gang. Så ikke skjønner jeg hva som skjer, men plagsomt er det.

Fortsetter under...

Ja noen av oss føder vel på julaften, akkurat nå så har ting roet seg veldig her hos meg så da er vel jeg en av de som må i aksjon på julaften. Blir litt tris av tanken, familien kommer imorgen og hadde håpet vi var hjemme til da... Hadde et stort ønske om et nytt medlem innen julaften, men men lite jeg får gjort med det... Prøver å håpe litt til om at ikke jenta vår får bursdag på julaften...

Lykke til jenter.

Da er jeg i gang! Har tegningsblødning og kjenner murringer nederst i magen. 10 dager over termindato i dag...

Hva sa jeg??? Julaften selvfølgelig!! Det er jo en liten sjanse for å få det overstått i dag, føler det håpet svinner med timene som går. Akkurat nå er jeg i full sving med støvsuging og vasking i håp om at det setter fortgang i tingene..

• 5 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...