Gå til innhold

Noen andre som har på følelsen at de kommer til å føde på julaften?

Anbefalte innlegg

Jeg er 6 dager over termin i dag, og det er ingen tegn til at noe skjer.. Både jeg og mannen er nå begynt å tro at den lille vil ankomme den 24:o) Noen andre som føler det samme?

Fortsetter under...

Det vil ikke forundre meg i allefall!

Jeg har 3 dager på overtid nå, og har hatt ordentlige maserier i 2 dager. Så tja. Det skulle ikke overraske meg om hun velger å melde sin ankomst på juleaften!

Hmmm... jeg har da ikke det minste tegn til at noe er på gang heller.

Det eneste jeg kjenner er litt ilinger på innsiden av det ene låret.

Det verste er at jeg trodde jeg skulle få en novemberbaby, da førstemann som er 2 år kom 2 uker før termindato. Det er til å bli smågal av dette her!

Får håpe at maseriene dine leder til noe snart. Det virker jo som om kroppen din er i full gang med å forberede seg til fødsel?

hehehe.. Noe sånt tror jeg også. Det verste er å skulle "sette bort" minstemann til noen på julaften, siden vi ikke har familie i nærheten.. Selve feiringen kan vi jo absolutt ta senere.

tipper at ihvertfall en av oss får julaften:)

Min mormor fyller 90 julaften.. morsomt med baby som er født akkurat den dagen da.. skulle gjerne kalt opp, men jeg får en gutt, og kommer ikke på noen navn jeg liker godt nok som ligner..Mormor heter Ruth Ingrid forresten hvis noen kommer på noe.. hehe.

skulle nesten satt opp veddemål etter hvert her. :)

Jeg har termin i morgen. (men menstermin den 23).

Angeldoll: tror din kommer seenest den 22.

Lille Trollmor: jeg tror det blir i natt

lykke nr 3.. fant ikke deg på terminlisten jeg? ikke registrert termin? når har du termin da?

og selv .. juulaften.. (sukk). haha.

Annonse

Jeg har termin idag. Har hatt en del murringer som kommer å går.

Har vel egentlig hatt det de siste 14 dagene, men idag trudde jeg faktisk det ville bli noe ut av det.

Tenker mer og mer på at det kan bli julaften, men har fremdeles håp om at hun melder sin ankomst før det, så vi kan kose oss hjemme.

Julaften er vel ikke akkurat den dagen jeg ønsker jenta mi får bursdg på.

Lykke til jenter.

Spennende dette her!

Vi får heldigvis se snart hvem som kommer først til mål:o) Jeg tipper at en av dere er først ute, har ingen følelse på at det blir meg... Tvi tvi

Jeg har ikke meldt meg opp på termin listen. Tror ikke jeg har fått det med meg. Merkelig igrunn siden livet ikke består av så mye mer interesant enn å vente for tiden.

Min termin er 27. Fødte 1 mann 8 dager før så jeg har håpet og håpet....

Men nå tror jeg rett og slett jeg henger meg på her med:

" hvem får først??"

Håper ikke noen av oss er så heldige at vi må inn jul å få....

Annonse

Jeg har termin 22 desember. (både UL og menstermin). Forrige gang fødte jeg på termin, men denne gangen ser jeg for meg at i 11-12 tiden på julaftenen går vannet..... Det gjør meg absolutt ingenting at jeg er på sykehuset i julen, men syns litt synd på babyen som får 24 des som fødselsdato. Men noen må jo bli født da også!

Ser ut som noe er på gang både for Angeldoll og SommerBris... Lykke til jenter:o)

Jeg føler meg litt uheldig akkurat nå. 2 åringen vår har vært mye syk i det siste, og i ettermiddag har hun fått feber. Har nettopp lagt henne og da kastet hun opp og målte temperatur på 40,1 grad. Har gitt henne febernedsettende og er og sjekker til henne konstant. Har hele tiden tenkt at ja ja, gjør ingen ting at jeg går over for jeg er i fin form og får slappet av. Men kan jo ikke vente i evigheter heller...

Jeg er i dag 5 dager over termin, men føler ikke han kommer før etter jul. Mannen min har imidlertid alltid påstått at han kommer julaften;-) Så nå får vi bare se..... Har desverre fått bekreftet sv.skaps.forgifning også.. Så litt skummelt...

Jeg har termin 23.12...og begynner også å tro han kommer på julaften, sånn rett etter ribba :P

Har hatt murringer og smårier et par kvelder jeg også, men det har gitt seg etter en times tid liksom, utroliiiig irriterende!

Det er nesten så vi kan starte heiaklubb her!!

Kjære lille små nurkene våre, mammene deres er klar og vel så det til å møte dere:o) Kom ut... det er ingenting å vente på. Julen er koselig utenfor magen også!! Og tenk så fint å få feire en lun og rolig jul hjemme?

Please...

Ja, og tanken på at jenta vår skal feire jul uten mamma og pappa får meg virkelig til å sippe :/

Hun koser seg nok såklart hos bestemor og bestefar med tanter og onkler og alt, men..*snufs*. Hadde foretrukket om knerten kunne kommet så vi var hjemme til julaften ja!

Ja, har samme følelsen som du! Nå er ikke jenta vår større enn 2 år, men vi må isåfall overlate henne til snille venner da familiene våre bor så langt unna.

Det hadde vært så koselig å være hjemme alle 4 i julen!!

Har til og med snakket med han inni der...

"Lille vennen min, kom å hils på oss da. Vi vil feire jul sammen med deg. Alle venter spent. kom da så vi kan bli kjent med deg, og så storebrødrene dine kan få krangle om å få holde deg"

Blir spennende å se om noen av oss klarer å få før jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...