Gå til innhold

Billige BH'er i 85 DD?

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen - preggers
Skrevet

H&M fører vel omtrent ikke D-str i det hele tatt, og lindex syns jeg har dårlig utvalg, ihvertfall her hos oss. på lindex blir også DD for lite, hva er størrelsen over det igjen da? er E det samme som DD eller er det hakket større? Jeg orker ikke betale 6-700 kroner for bh'er, men finner ingen som passer. selv om de ser passelig ut når jeg prøver dem faller som regel puppene utenfor fordi skålen er for liten, og jeg må gå og putte puppene på plass i bh'en igjen hele dagen... argh, jeg vil ha en C-cup jeg, hadde vært så mye enklere.

Forresten, BH'en bør helst løfte litt, siden puppene mine er større nedover enn utover for å si det sånn... og i de fleste bh'er jeg finner som passer blir de bare flatklemte så de egentlig bare ser flate og lange ut...

Fortsetter under...

Skrevet

Flate og lange er det ingen som vil ha, tror jeg. Har du fått målt bysten din, slik at du vet at 85DD er det du skal ha. De fleste av oss har feil størrelse, skjønner du. Vil du ha billig BH så blir det nok Lindex/cubus på deg. Hadde heller brukt de 700 på noe skikkelig enn 300 på noe du ikke er fornøyd med.

Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Venninna mi som jobber i undertøysbutikk målte for en stund siden, men de har vokst mer etter jeg ble gravid og da måtte jeg opp i størrelse, så jeg er ikke helt sikker egentlig... Hm, kanskje jeg får bli målt igjen først så jeg vet sikkert at jeg har rett str... og så får jeg gå og leite... mulig de har salg på undertøysbutikkene etter jul da=)

Skrevet

la senza!!!!

du må besøke la senza. de har fine bh'er også i store størrelser. greit, det koster som regel fra 300 kr og opp for en bh, men det er det verdt!!

Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Jepp=) hehe, jeg tenkte ikke på at det snart er januar=)

Annonse

Skrevet

Hei

Str. DD fins ikke mer, den heter E nå. Jeg pleier å kjøpe Thriumf på Cubus. Syns de er gode og gir støtte, ikke alt for dyer heller. Bruker 85F selv. For modeller og web-shop se

http://triumph.timarco.no/

Skrevet

Jeg bruker 80F og har nettopp funnet noen kjempe fine på cubus, de former og løfter. Det heter minimizer -1 cup eller noe... Syns ikke de blir mindre, bare finere.)

Skrevet

Hmmmm. Kanskje jeg skal prøve dem også

Skrevet

klart DD finnes!!!

må vel jeg vite som bruker det. hehe.

Skrevet

Ella May sine på Lindex, går opp til 95F. Prøv de som er litt polstra, men ikke med ekstra innlegg =0)

Koster ca 199.- Og de løfter slik at det ser "pent" ut ;-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har kjøpt meg bh på sparkjøp jeg, faktisk! De er knallgode og gå med, og den er litt vattert, sån at det ikke syns at jeg har litt vaspete pupper, hehe :o) 79,- tror jeg de kosta :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...