Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har en Teutonia Spirit S3 som jeg skal beholde, men vurderer å kjøpe Bugaboo Cameleon til å ha til min gutt utover våren. Blir for det meste til at jeg bruker den i byen og til å ha i bil. Er det galskap?? Den er dyr, men jeg har spart SYnest den er så fin.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Kjøp den brukt da vel. mange som selger relativt nye bugaboos. Nei jeg har en haug av vogner jeg. Bugaboo cam + bee, OTH, Maclaren, OTH tvilling. En vogn til hvert sitt bruk og jeghar også Bugaboo i bilen. Skal selge unna et par nå da. Beholder maclaren og OTH
Lykke X 4 Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Ble også fristet til å kjøpe den vogna (hadde OTH og P&T fra før), og jeg angrer ikke et sekund. Har vært og er veldig fornøyd med Buggisen Har du lyst har du lov Noen har faktisk dette som hobby
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Jeg anbefaler en titt innom www.vogndilla.com Der finner du mange i samme båt
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 To vogner kvalifiserer ikke i "vogngal"-klubben! Tror du må ha fire eller fler for å godkjenne til opptak der ;-) Så kjør på!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 HI her :-) Har solgt unna 3 vogner og har spiriten igjen og har begynt å sikle etter bugabooen nå...hehe... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå