Gjest Trollbundet Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Hadde vært koselig om dere ville dele den:)
Espoir Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Ja, denne her for eksempel: Ingredienser * 3 ss kremfløte * 1 plate (125 g) mørk eller lys kokesjokolade * 50 g meierismør * 2 ts vaniljesukker * 5 dl puffet ris Fremgangsmåte Ha fløte og sjokolade i en kjele. Varm opp og rør til sjokoladen er smeltet. Tilsett smør og rør blandingen jevn og glatt. Ta kjelen av platen. Smak til med vaniljesukker. Bland i risen og form massen til små boller som settes på et brett med bakepapir eller settes i små muffinsformer. Sett dem kjølig så de stivner Lykke til
Gjest Trollbundet Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Håper det er en oppskrift uten den sterke kakaosmaken! Smakte noen risboller i begynnelsen av desember,de var GRUSOMME,den sterke kakaosmaken! Aldri smakt så grusomme risboller! Og så detter de i stykker..:s
murmelmamma Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 ehm..her får du faktisk en risbolleoppskrift uten egg.... og du er ganske frekk i kommentaren synes jeg..... det er jo ikke kakao i oppskriften.....og hva er vitsen med å gi deg oppskrifter..hvis du er negativ i utgangspunktet....... JISES...blir litt sjokkert over tonen i svarene her av og til..når noen bruker energi på å finne oppskrifter eller svare på andre innlegg...jaja.... håper du finner de perfekte risbollene...
Espoir Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Hehe, jeg tenkte faktisk det samme som deg, murmelmamma, men gadd ikke å si noe siden det var jeg som kom med oppskriften. For det første er det ikke kakao i oppskriften, og dessuten er det jo normalt at det smaker skokolade av risboller. Uansett, man må vel nesten bare prøve en oppskrift og se selv om man synes den er god - smaken er vel forskjellig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå