♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Ville bare ønske dere en riktig god jul,og ikke minst god tur ! Jeg håper dere får en flott juleferie i det kommende ønskebarnets hjemland.En flott anledning til å lære om landet og kulturen. Blir spennende å høre på nyåret om opplevelsene ! Klem fra
Emma*den lykkelige venter Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Henger meg på denne hilsnen. Håper dere får en flott tur.... God tur, god jul og ikke minst godt nytt år :-) Klemmer fra meg
Ann-ch. Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Jeg henger meg på denne jeg også. God tur til ønskebarnets hjemland.Og riktig god jul og godt nytt år til deg og dine og ikke minst til deg Emma og Vilsågjerne. Klem fra meg:-)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Tusen, tusen takk jenter - dere er virkelig søte og gode å ha :-) Kjenner på reisefeberen og spenningen i magen. Skal møte en norsk familie som er på hentereise der nede nå til uka, og glede oss til det. De har adoptert fra Sri Lanka for noen år siden også, så de kjenner prosessen godt og har sikkert tips og triks til oss. Mange jule-klemmer fra
Mumrikken :) Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 God tur, og god jul Snøfilla )) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå