Gå til innhold

Uff, så lei meg jeg er nå

monihan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde mensen ca 15. september. Sex med en jeg har truffet i et års tid uforpliktende, den 24 september ca.

Den 10. oktober møtte jeg igjen drømmemannen min som jeg var sammen med for to år siden. Det endte da med sex.

14.oktober fikk jeg mensen(tror det var mensen) Den varte i ca 19 dager!

Så var jeg sammen med drømmemannen igjen den 8.november.

Den andre desember fikk jeg en kort blødning i to dager.

De siste dagene har jeg vært så trøtt, øm i bryst, kvalm.

Spørsmmålet er: Hvem er faren og hvor langt på vei er jeg? Jeg er sikker på blødningen den 14 oktober.Men har ikke peiling på om mensen var den 15. september. Regnet meg bare tilbake for hva som var sannsynlig. Men jeg er snart 41 år, så det kan vel varirere sterkt hvor lange perioder det er i mellom.

Det jeg synes er rart er at jeg ikke har hatt noen symptomer på graviditet. Ikke noe kvalme osv før nå den siste uke. Dette gjør at jeg tro det er han jeg var sammen med 10 okt og 8 nov er faren. Men om jeg da fikk mensen den 13, så kan jeg jo ikke ha blitt gravid den 10. Og hvordan kan jeg ha blitt gravid den 8. nov, så lenge etter mensen??? Om det er han første så er jeg jo snart 13 uker på vei, det kan da ikke være mulig!

Kan forskjellen i størrelse sees på ultralyd? Regner med jeg får det fort med tanke på alder og den blødningen jeg ikke helt vet hva er. Jeg har tatt test og der stod det gravid.

Noen som vet? Noen som er blitt gravide så lenge etter mensen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå og få deg en ultralydtime, så du slipper å bli tullete av grubling !!!!

Frem til ca.17.-18.uke får du vite på dagen hvor gammelt fosteret er ;)

(Vil tro d er mest sannsynlig med unnfangelse 8.nov.)

Noe mange ikke vet er at jenter veldig ofte har en ekstra eggløsning i måneden (den kan endatil komme under mens), derfor kan terminer være litt "rare" av og til...

Gratulerer og lykke til !! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...