Mita89 Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Kjøpte Medela PureLan brystvorte krem, men klarer ikke og klemme den utav tuben, virker helt hard.. skal den være sånn? er det andre kremer dere har erfaringer med?
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Nei ikke helt hard. Den er som vaselin omtrent. Prøv å varme tuben litt i hånden først.
mammadalten :) Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 ja den er hard og ikke noe god.. vond å smøre på om du er / blir sår.. synes den var ubrukelig.. kjøp heller AVENT sin, bedre konsistens, trekker inn i huden og pleier mere.. kommer i eske, hvit tube med rosa kork, litt over 100kr men kjempe drøy
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Anbefaler purelan sin, fås på apoteket!!
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har også hørt at Purelan er hard å smøre på, så jeg kjøpte heller Lanacare sin (de har den hvertfall på Apotek1). Den er myk og god. Har aldri hatt problemer med å smøre den på, selv ikke med skikkelig sår sprekk på den ene brystvorta. Anbefales
millie+2klumper Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 UNGUENTUM MERK! Den er FANTASTISK! Og helt ufarlig for den lille:). hadde ikke overlevd uten den. Og det sier alle som prøver den:)
Promp Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 Jeg kjøpte også Purelan og ble overrasket over at den var så himla hard å klemme ut av tuben. Synes imidlertid den fungerer meget bra, og er mer fornøyd med den enn Avent sin. Etter 14 dager, er jeg helt herdet og bruker den kun når jeg skal dusje, for å kapsle inn slik at det ikke kommer såpe/shampo osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå