Gå til innhold

Noen katteeiere her?? Pusen vår har vært så slapp og virker svimmel etter han kom inn for 2-3 timer siden...

Anbefalte innlegg

Lurer på hva det kan være?? Har ikke noen sår eller noe, tenkte kanskje han har falt og slått hodet? Noen som har peil? hadde vært perfekt om katten har blitt syk og jeg begynner å føde i natt..

Fortsetter under...

Kan hende han har fått i seg noe?!

Eller kanskje fått seg en smell i hodet fra noe?

Vet ikke jeg... Bare pass på han, så han ikke blir dårligere. :/

prøv å kiss på han et stykke unna og se om han snur hodet mot deg...jeg tenker litt på om han kan va kortvarig døv noe kattene kan bli etter slag i hodet.

utenom det så kan du se på gommene om de er bleke og måle feberen.

har han ørebetennelse f.eks så kan han få de symptomene da det går på deres balansenerver

ser alt dette ok ut så kan det va at han har spist noe giftig som rottegift eller andre ting som frostveske osv..det er dyr glad i.

Hei på deg:)

Katter er som oss mennesker, noen kvikke dager, og noen slappe (selv om de slappe ser vi ikke ofte til:)

Her jeg bor, har det gått en grusom kattepest.... Men så lenge din pus er vaksinert vært år, så skal den jo ikke bli rammet av det :)

(Men greit og ha i tankene, for kattepest er faktisk noe som kommer)

Ellers vil jeg si , så lenge pusen din spiser og drikker, så tror jeg han bare har noen slappe dager :) Men du kan jo ringe dyrlegen å høre ;)

Om katten er slapp og svimmel hadde jeg først tenkt enten forgiftning eller slag/påkjørsel.

Jeg hadde uten tvil kjørt til dyrlegen om det var min katt. Det er alltid en vet. på vakt.

Annonse

Katten er vaksinert mot kattepest o.l, så det er det ikke. Han er fin i dag, spiser og drikker og er i sitt vanlige kvikke humør. Men han halter bittelitt på ene foten, så jeg tror han fikk seg en kakk i går, falt ned fra et tre eller noe sånt...skal følge nøye med på foten og dra til dyrlegen om det blir værre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...