Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Det er vel bare tomater som bør ligge alene.....??
Gjest Sauen - preggers Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Ja, ingen problem. Epler bør ligge alene siden de skiller ut et modningshormon som får annet frukt og grønt til å modnes raskere. Har aldri gjennom mine 3 år på gartnerskolen hørt at tomater ikke bør ligge med annet, hva er grunnen til det?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Hmm, har alltid hørt at det er av samme grunn som det du sa om eplene - men jeg har ikke hørt at epler har den effekten Hehe.. ser ingen grunn til å ikke stole på deg, så da legger jeg alt sammen, bortsett fra eplene jeg Takk for svar!
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 fru løk hater herr potet, så å legge de i samme boks vil utløse tredje verdenskrig i kjøleskapet. vil derfor fraråde deg dette på det sterkeste. men frøken gulrot har alltid hatt et godt øye til herr potet, så disse kan med fordel legges sammen. men da må det taes forbehold om at det kan bli spirer.
Gjest Sauen - preggers Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Hehe, tør du stole på meg altså? Men seriøst, jeg gjør det sånn selv og det funker utmerket=) Grønnsaker i en boks, frukt i den andre (har to sånne store bokser i bunnen av kjøleskapet) epler langt borte fra dette og bananer og agurk på benken=)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 nei æsj, da lukter d jo løk av potetene etterpå!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Neimen nå ble jeg forvirra her, dere er jo ikke enige Kan jeg ikke ha løken sammen med potetene altså? Hmm.... Og om det lukter løk av potetene gjør meg ingen ting du Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå