Gå til innhold

Lyst til å bli kjent?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Annonse

løkendalen,rett ved kirken:) gleder meg til å få større plass,trenger jo et soverom til og det får jeg nå til samme pris som betaler nå:) er opprinnelig fra rælingen så vil jo helst bo der,men er jo mye dyrere! men er ikke i tvil på at jeg kommer til å trives på skedsmokorset:) gleder meg veldig til å flytte:) vi må få igang et treff da for oss i skedsmo området;)kanskje i februar engang,da er jo de fleste over uke 12:)

åja, det er vel rett oppenfor her det :) Ja, det er rart, plutselig trenger man større plass og tenker helt annerledes :D Vi er i full gang med oppussing her vi.. hehe, plutselig fikk vi kortere tid på det ;) Vi ble vel også boende her fordi det ligger veldig mye lavere enn andre steder i nærheten i pris, også er det jo masse småbarnsfamilier og barnehager og alt i nærheten i tillegg :) Ja, vi må definitivt får til et treff om ikke så lenge. Februar skulle man vel tro var trygt :)

Annonse

Tusen takk til alle som har svart! Spesielt hyggelig å se at det er flere gravide i mitt nabolag. Gleder meg til trilleturer i Frognerparken:) Jeg bor på Elisenberg for de som er lokalkjent. Jeg skal på ultralyd på alerisklinikken i Fredrik Stangsgate på fredag. Noen som har noen erfaringer med den?

Lise26 (har byttet signatur)

Så gøy at det er så mange som har lyst til å bli kjent:) Jeg forslår at vi organiserer et lite treff i midten av februar?? Da skal vel alle ha passert 3 mnd.

Jeg skal på min første ultralyd i dag er 8+1. Må den utføres vaginalt eller kan man utføre den på vanlig måte? Ønsker å høre hjertelys å få bekreftet om det er et eller flere foster (har tvilling-gener i familien).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...