Gå til innhold

Lyst til å bli kjent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 26 år og bor på Frogner i Oslo. Jeg har termin 27 August. Noen som har lyst til å bli kjent?

Skrevet
;). Jeg er 37 år og bor på Bjerke. Jeg er lærer. Termin 8.8;)
Skrevet

hei lise26 :)

Jeg har også menstermin 27.august. Jeg bor i Trondheim og blir 25 år i januar :) er gravid med min første.

• 3 uker senere...
Skrevet

hei jeg heter maria,jeg har termin 14 august.leg bor i sarsborg,og jeg er 28 år.og er gravid med min første jeg å

Skrevet

Hei Lise26.

Jeg er 28år(29 i feb) Bor på Nesodden/Oslo. termin 3 aug. venter barn nr 2. Har en gutt født mars 06.

Skrevet

Heisann Lise!

Jeg er også 26, bor på Skedsmokorset, og venter førstemann ca 16. august :)

Skrevet

Jeg er 22,Bor i Lillestrøm,men flytter til Skedsmokorset 1.mars;) Venter førstemann 30.august:)

Skrevet

Hej Lise!

Har termin 18 august og bor på Holmen (Oslo), er 35 og har hund og sambo.

:)

Skrevet

Jeg er 24 år, bor ved Solli Plass. 3 august kommer vår første :)

Skrevet

Hei, hei! Jeg bor også på Frogner, ved Solli Plass (kort vei til helsestasjonen!). Jeg er 35 år og venter nr 2. Har en gutt født jan 08. Termin 7.aug.

Skrevet

Hvor på Skedsmokorset skal du flytte da? Jeg bor på Holt/Vestvollen. Flytta hit i april i fjor, og trives veldig godt :) Er jo ikke så langt å flytte fra Lillestrøm da heldigvis :)

Skrevet

løkendalen,rett ved kirken:) gleder meg til å få større plass,trenger jo et soverom til og det får jeg nå til samme pris som betaler nå:) er opprinnelig fra rælingen så vil jo helst bo der,men er jo mye dyrere! men er ikke i tvil på at jeg kommer til å trives på skedsmokorset:) gleder meg veldig til å flytte:) vi må få igang et treff da for oss i skedsmo området;)kanskje i februar engang,da er jo de fleste over uke 12:)

Skrevet

åja, det er vel rett oppenfor her det :) Ja, det er rart, plutselig trenger man større plass og tenker helt annerledes :D Vi er i full gang med oppussing her vi.. hehe, plutselig fikk vi kortere tid på det ;) Vi ble vel også boende her fordi det ligger veldig mye lavere enn andre steder i nærheten i pris, også er det jo masse småbarnsfamilier og barnehager og alt i nærheten i tillegg :) Ja, vi må definitivt får til et treff om ikke så lenge. Februar skulle man vel tro var trygt :)

Skrevet

Tusen takk til alle som har svart! Spesielt hyggelig å se at det er flere gravide i mitt nabolag. Gleder meg til trilleturer i Frognerparken:) Jeg bor på Elisenberg for de som er lokalkjent. Jeg skal på ultralyd på alerisklinikken i Fredrik Stangsgate på fredag. Noen som har noen erfaringer med den?

Lise26 (har byttet signatur)

Skrevet

Heihei 25 år =) bor i oslo...har termin 15 aug. Vil gjerne bli kjent =)

Skrevet

Jeg bodde i elisenbergveien før jeg flyttet ned til Vika. Det er fint og hyggelig på aleris. Lykke til med UL, vi var i uke 9, helt fantastisk! Er dette din første også? (baby altså, ikke UL) :)

Skrevet

Dette er førstemann ja:) Gleder meg til å få høre hjertelyden på fredag! Har du fått fødeplass enda? Jeg har fått på Rikshospitalet!

Skrevet

Så hyggelig! Hvor i byen bor du?

Skrevet

Jeg er 29 år og bor på Gressbanen (mellom Holmen og Slemdal). Vi venter vår andre med tremin 29. august. Blir gjerne med på treff etterhvert, i februar høres bra ut, da er vi vel alle over 12 uker.

Skrevet

Heisan,

ja, jeg har lyst til å bli kjent.

Bor på Sagene i Oslo, er 31 år og har termin 06.august:-)

Skrevet

Jeg er 30 år og gravid med min tredje. Har termin 3 august og bor på Ellingsrud i Oslo. Hyggelig å bli kjent med flere som har termin i samme måned:)

Skrevet

Hei :)

Jeg er 22 og har ultralydtermin 20 august :) Har en datter på 2 fra før av og bor på Furuset i Oslo. Vi trenger mer plass nå, så leter etter hus i Drammensområdet!

Skrevet

hei jenter.

lurte på om vi kankje kunne treffes. Hadde vert morsomt :-)

Skrevet

Så gøy at det er så mange som har lyst til å bli kjent:) Jeg forslår at vi organiserer et lite treff i midten av februar?? Da skal vel alle ha passert 3 mnd.

Jeg skal på min første ultralyd i dag er 8+1. Må den utføres vaginalt eller kan man utføre den på vanlig måte? Ønsker å høre hjertelys å få bekreftet om det er et eller flere foster (har tvilling-gener i familien).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...