Gå til innhold

Lyst til å bli kjent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 26 år og bor på Frogner i Oslo. Jeg har termin 27 August. Noen som har lyst til å bli kjent?

Skrevet
;). Jeg er 37 år og bor på Bjerke. Jeg er lærer. Termin 8.8;)
Skrevet

hei lise26 :)

Jeg har også menstermin 27.august. Jeg bor i Trondheim og blir 25 år i januar :) er gravid med min første.

• 3 uker senere...
Skrevet

hei jeg heter maria,jeg har termin 14 august.leg bor i sarsborg,og jeg er 28 år.og er gravid med min første jeg å

Skrevet

Hei Lise26.

Jeg er 28år(29 i feb) Bor på Nesodden/Oslo. termin 3 aug. venter barn nr 2. Har en gutt født mars 06.

Skrevet

Heisann Lise!

Jeg er også 26, bor på Skedsmokorset, og venter førstemann ca 16. august :)

Skrevet

Jeg er 22,Bor i Lillestrøm,men flytter til Skedsmokorset 1.mars;) Venter førstemann 30.august:)

Skrevet

Hej Lise!

Har termin 18 august og bor på Holmen (Oslo), er 35 og har hund og sambo.

:)

Skrevet

Jeg er 24 år, bor ved Solli Plass. 3 august kommer vår første :)

Skrevet

Hei, hei! Jeg bor også på Frogner, ved Solli Plass (kort vei til helsestasjonen!). Jeg er 35 år og venter nr 2. Har en gutt født jan 08. Termin 7.aug.

Skrevet

Hvor på Skedsmokorset skal du flytte da? Jeg bor på Holt/Vestvollen. Flytta hit i april i fjor, og trives veldig godt :) Er jo ikke så langt å flytte fra Lillestrøm da heldigvis :)

Skrevet

løkendalen,rett ved kirken:) gleder meg til å få større plass,trenger jo et soverom til og det får jeg nå til samme pris som betaler nå:) er opprinnelig fra rælingen så vil jo helst bo der,men er jo mye dyrere! men er ikke i tvil på at jeg kommer til å trives på skedsmokorset:) gleder meg veldig til å flytte:) vi må få igang et treff da for oss i skedsmo området;)kanskje i februar engang,da er jo de fleste over uke 12:)

Skrevet